Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Επιστολή παραίτησης από μέλος Δ.Σ του Συλλόγου ¨Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ"

Πρώτη συνεδρίαση σήμερα του Δ.Σ του Συλλόγου ¨Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ" μετά από τις εκλογές της προηγούμενης Τετάρτης.

Πριν την έναρξη της Συνεδρίασης έδωσα στα μέλη του Δ.Σ επιστολή με την οποία υπεβαλα την παραίτησή μου από μέλος του Δ.Σ.

Η επιστολή έχει ως εξής

Προς: τα Μέλη του Δ.Σ Συλλόγου «Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»

Κοιν. Στους συναδέλφους μου Εκπαιδευτικούς,μέλη του Συλλόγου «Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»

Θέμα: Παραίτηση από μέλος του Δ.Σ του συλλόγου «Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»

Αγαπητοί συνάδελφοι

Σας συγχαίρω για την εκλογή σας και ευχαριστώ τους συναδέλφους που με τίμησαν με την ψήφο τους.

Με το σκεπτικό ότι ένα αυθεντικό Κίνημα για να εμπνεύσει τη Βάση οφείλει να στηρίζεται στη συλλογικότητα, τη συμμετοχή και την εναλλαγή όσων το δυνατόν περισσότερων συναδέλφων στα όργανα διοίκησής του, εξέφρασα την επιθυμία που έγινε αποδεκτή από την παράταξη μου - τη ΔΑΚΕ Π.Ε Συλλόγου «Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»- να μη συμμετάσχω τη φετινή χρονιά στο Δ.Σ του Συλλόγου μας, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα σε άξιους συναδέλφους της παράταξης μου να προσφέρουν με τις ιδέες και τις δράσεις του.

Κατόπιν αυτού υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου μας, παραμένοντας στη διάθεσή σας ως μέλος του συλλόγου μας.

Καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο έργο σας

Συναδελφικά

Γιάννης Λογοθέτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: