Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Λάμπει μέσα μου αυτό που αγνοώ...

Πριν από λίγο πήρα στο mail μου ανακοίνωση της "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ" του Συλλογού Π.ΕΠΕΡΙΚΛΗΣ" η οποία αναφέρει τα εξής:


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΟΥ Π.Ε. «ΠΕΡΙΚΛΗΣ»

ΘΕΜΑ: ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Περικλής, Νίκος Παπασπύρου και Μαρία Κολόζη, ζητούν να γίνει έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου με θέματα:

1.Ψήφισμα συμπαράστασης στους συναδέλφους που διώκονται επειδή απήργησαν στις 21 Απριλίου, μέρα που είχαν προκηρύξει απεργία τα συνδικάτα που πρόσκεινται στο ΠΑΜΕ.

2.Η ανεπίτρεπτη συνδικαλιστική στάση του αιρετού στο ΠΥΣΠΕ και μέλους του Δ.Σ. του Συλλόγου, Λογοθέτη Γιάννη.

Παρακαλούμε τον Πρόεδρο του Συλλόγου μας, όπως καθορίσει ημερομηνία και ώρα πραγματοποίησής του.

Κοινοποίηση: Στα μέλη του Δ.Σ. Σε όλες τις σχολικές μονάδες

Σχόλιο δικό μου: Ειλικρινά δε γνωρίζω ποια είναι η "ανεπίτρεπτη συνδικαλιστική στάση" αφού κανένας δε μπήκε στον κόπο να με ενημερώσει. Όταν τη μάθω θα σας την μεταφέρω και θα ετοιμάσω την "απολογία" μου φυσικά.
Προς το παρών ισχύει το: "Λάμπει μέσα μου αυτό που αγνοώ" του Οδυσσέα Ελύτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: