Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Το κεντρικό σύνθημα του Διαφωτισμού:"Έχε το θάρρος να χρησιμοποιείς τη νοημοσύνη σου" Εμμανουέλ Κάντ (1724-1804)

Θέλω να πιστεύω ότι ήταν μια άτυχη προσωπική επιλογή των δύο καλών συναδέλφων, της "Εκπαιδευτικής Συσπείρωσης" να με καταγγείλουν για "ανεπίτρεπτη συνδικαλιστική στάση", επειδή έχω το θάρρος να γράφω και κυρίως να δημοσιοποιώ τις απόψεις μου.

Σε καμιά περίπτωση δε μπορώ να διανοηθώ ότι η πράξη αυτή εκφράζει την "Εκπαιδευτική Συσπείρωση", μια πλουραλιστική παράταξη που δίνει μάχες για να μη φιμώνονται φωνές και να ακούγονται όλες οι απόψεις.

Πέρασα σήμερα από τα σχολεία στο Χολαργό και μίλησα με τους δυο κατήγορους-συναδέλφους μου.

Κάτι μισόλογα....

"Κατηγορούμαι", λέει, επειδή ασκώ κριτική στη Δ.Ο.Ε τόσο μέσα από το blog όσο και στις δημόσιες τοποθετήσεις μου. Διαδίδουν μάλιστα ότι είμαι υπέρ της αυτοαξιολόγησης όπως την προτείνει το Υπουργείο....

Επειδή οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους, εξηγούμαι..

Ως μέλος του Συλλόγου Π.Ε "Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ" αλλά και ως Αιρετός του ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας, σέβομαι και πειθαρχώ σε όλες τις αποφάσεις του Συλλόγου και της Ομοσπονδίας.

Αναφαίρετο δημοκρατικό μου δικαίωμα όμως , με βάση το άρθρο 14 του Συντάγματος, είναι να εκφράζω, προφορικά και γραπτά, την κριτική μου και να θέτω στο δημόσιο διάλογο τους στοχασμούς μου.

Ξεκάθαρα πράγματα, σύντροφοι: "Ο πήχης δεν κατεβαίνει χιλιοστό, σε ζητήματα ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων"

Και το τελευταίο...

Σχετικά με τη θέση μου για την αυτοαξιολόγηση όπως προωθείται από το Υπουργείο, έχω τοποθετηθεί από τις 18 Απριλίου, δηλώνοντας τη διαφωνία μου, 22!!! ολόκληρες μέρες πριν από την τοποθέτηση της Ομοσπονδίας μας.
Τη θέση μου θα τη βρείτε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: