Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Χαιρετισμός του Σχολικού Συμβούλου ΠΕ70 Δημοτικών Σχολείων Αγίας Παρασκευής Παναγιώτη Γαλάνη

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Με χαρά ανέλαβα τα καθήκοντά μου ως Σχολικός Σύμβουλος στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής και αισιοδοξώ για την καλύτερη δυνατή συνεργασία με όλους όσοι εμπλέκονται στο παιδαγωγικό έργο της περιφέρειας αυτής....

Όπως γνωρίζετε, παρόλο που τυπικά έχουμε αναλάβει υπηρεσία από τις 16 Ιανουαρίου, ζητήματα διαδικαστικά (μετακινήσεις σε νέα γραφεία, επιμορφωτικά σεμινάρια κ.λπ.) δεν μας έχουν ακόμη επιτρέψει να ασχοληθούμε ουσιαστικά με τα καθήκοντά μας, ούτε και να συναντηθούμε με τους εκπαιδευτικούς των περιφερειών μας.
Σαν πρώτο, λοιπόν, σημείο επικοινωνίας μαζί σας, θέτω στη διάθεσή σας το e-mail μου και αισιοδοξώ ότι πολύ σύντομα, μέσα στην επόμενη εβδομάδα, θα είμαι σε θέση να ξεκινήσω τη συνεργασία μας, καταρχάς με προσωπικές συναντήσεις με τους Διευθυντές και στη συνέχεια με όλους τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων της περιφέρειας.
Εύχομαι σε όλους να έχουμε μια καλή και δημιουργική συνεργασία και, από την πλευρά μου, σας διαβεβαιώνω ότι θα σταθώ αρωγός στο δύσκολο έργο σας, στην κρίσιμη συγκυρία που διανύουμε, με οποιονδήποτε τρόπο κρίνετε και κρίνουμε ότι είναι ο πλέον γόνιμος και αποτελεσματικός.

Με εκτίμηση
Ο Σχολικός Σύμβουλος
Δρ Παναγιώτης Κ. Γαλάνης

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

στη Γερμανία ποιος πήγε;

ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ είπε...

Λογικά ο επόμενος του πίνακα τον οποίο δεν έχω