Στο ερώτημα του τίτλου απαντά συνάδελφος που δε θέλει να γράψω το ονομά του.
Στο mail που μου έστειλε καταθέτει με αρκετό χιούμορ τις απόψεις του και λέει:
Τα χρόνια που είμαι δάσκαλος έχω βγάλει τα συμπεράσματά μου μέσα από την παρατήρηση και την πρόχειρη στατιστική ανάλυση και νομίζω ότι κατέχω πολύ καλά τους λόγους που γίνεται κάποιος διευθυντής....
Οι βασικότεροι λόγοι είναι οι εξής:
1. Αύξηση κοινωνικού status στην ιδιαίτερη πατρίδα. Επίσκεψη το καλοκαίρι στο χωριό, καφενείο,κεράσματα κ.λ.π. Πού και πού ‘’πετάει’’ και την ιδιότητά του για όσους δεν το ξέρουν ή για όσους το ξέχασαν. Ιδίως αν υπήρξε φτωχόπαιδο η καταξίωση τώρα στα μάτια των συγχωριανών,γειτόνων και παλιών συμμαθητών μετράει.
2. Αύξηση κοινωνικού status στην πολυκατοικία, τη γειτονιά, τη συνοικία ή το δήμο κατοικίας.
3. Για τα χρήματα του επιδόματος που όσο νά’ναι κάτι είναι τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.
4. Για τα ιδανικά της αγωγής και της εκπαίδευσης που αρκετοί ιδεολόγοι θέλουν να προασπίσουν και να προωθήσουν.(Αυτοί είναι οι λιγότεροι, περίπου 3%- 5%)
5. Για το μέρος του επιδόματος που αναλογεί στη σύνταξη.
6. Για τις ελάχιστες έως μηδενικές διδακτικές ώρες για κάποια κουρασμένα από νωρίς παλληκάρια. ( Αυτοί είναι οι περισσότεροι και μπορεί να αγγίζουν το 50-60%)
Πολλοί βέβαια ανήκουν σε περισσότερες από μια από τις παραπάνω κατηγορίες.Η τελευταία όμως κατηγορία, η 6 δηλαδή, είναι αξία ανεκτίμητη και γι αυτό ή δε θα΄΄ το κουνήσει΄΄ κανένας όχι επίδομα να κοπεί ακόμα και αν πουν θα σας παίρνουμε και εκατό ευρώ..
Τα παραπάνω θα μπορούσαν να είναι αντικείμενο επίσημης έρευνας ακόμα και θέμα πτυχιακής εργασίας- αν βέβαια το δείγμα απαντήσει με ειλικρίνεια.»
Εγώ πάλι νομίζω ότι δε θα παραιτηθεί κανένας διευθυντής.
1. Αύξηση κοινωνικού status στην ιδιαίτερη πατρίδα. Επίσκεψη το καλοκαίρι στο χωριό, καφενείο,κεράσματα κ.λ.π. Πού και πού ‘’πετάει’’ και την ιδιότητά του για όσους δεν το ξέρουν ή για όσους το ξέχασαν. Ιδίως αν υπήρξε φτωχόπαιδο η καταξίωση τώρα στα μάτια των συγχωριανών,γειτόνων και παλιών συμμαθητών μετράει.
2. Αύξηση κοινωνικού status στην πολυκατοικία, τη γειτονιά, τη συνοικία ή το δήμο κατοικίας.
3. Για τα χρήματα του επιδόματος που όσο νά’ναι κάτι είναι τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.
4. Για τα ιδανικά της αγωγής και της εκπαίδευσης που αρκετοί ιδεολόγοι θέλουν να προασπίσουν και να προωθήσουν.(Αυτοί είναι οι λιγότεροι, περίπου 3%- 5%)
5. Για το μέρος του επιδόματος που αναλογεί στη σύνταξη.
6. Για τις ελάχιστες έως μηδενικές διδακτικές ώρες για κάποια κουρασμένα από νωρίς παλληκάρια. ( Αυτοί είναι οι περισσότεροι και μπορεί να αγγίζουν το 50-60%)
Πολλοί βέβαια ανήκουν σε περισσότερες από μια από τις παραπάνω κατηγορίες.Η τελευταία όμως κατηγορία, η 6 δηλαδή, είναι αξία ανεκτίμητη και γι αυτό ή δε θα΄΄ το κουνήσει΄΄ κανένας όχι επίδομα να κοπεί ακόμα και αν πουν θα σας παίρνουμε και εκατό ευρώ..
Τα παραπάνω θα μπορούσαν να είναι αντικείμενο επίσημης έρευνας ακόμα και θέμα πτυχιακής εργασίας- αν βέβαια το δείγμα απαντήσει με ειλικρίνεια.»
4 σχόλια:
Μαλλον επιπολαιη η αντιμετωπιση του φιλου σου αγαπητε. Γιατι τοτε καθε μερα πηγαινω στο σχολειο μου στις 07.00 και φευγω στις 3 παρα, αφου εχω χαιρετισει ολους τους συναδελφους που εχουν φυγει πριν απο μενα, αρχης γενομενης απο τις 11.30;
Διευθυντης
Τα ισοπεδώνεις κ. Διευθυντά. Αλλο πράγμα το σχεδόν οκτάωρο στο γραφείο και άλλο το πεντάωρο στη τάξη...
Tώρα, και με συγχωρείς για την έκφραση, ή άσχετος είσαι, ή τον παριστάνεις...Αν δεν έχεις χρηματίσει διευθυντής, τότε δεν ξέρεις και "δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς", αν έχεις κάνει έστω και μια θητεία, ξεγελάς πρώτα πρώτα τον εαυτό σου.
Και εγώ Διευθυντής είμαι κύριε Διευθυντά αλλά δεν το κάνω θέμα
Δημοσίευση σχολίου