Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Μη με κρεμάσεις ...

Του Κ.Μ, εκπαιδευτικού της Αγίας Παρασκευής

Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι. Διαβλέπω εδώ και περίπου ένα μήνα στα γραφόμενα όλων σας με όποιο τρόπο και αν εκφράζονται- μια έντονη ανησυχία για τις επερχόμενες εκλογές. Ανησυχίες για το μέλλον της χώρας,για το μέλλον των παιδιών μας. Ανησυχίες για την υπόστασή μας ηθική, οικονομική,επαγγελματική. Ανησυχίες για την κρίση θεσμών και αξιών που βιώνουμε. Σύμφωνα με κάποιους μάντεις κακών θα βιώσουμε εντονότερα από τον Ιούνιο και με κάποιους άλλους από τον Οκτώβριο.
Όαση στα παραπάνω αποτελεί ένα βιντεάκι που δημοσιεύτηκε χθες ή σήμερα από κάποιους 17χρονους...

...Δεν περίμενα τόσο ώριμη σκέψη και ευρύτερο προβληματισμό από αυτή τη γενιά που ακόμα δεν έχει φτάσει ούτε στα πρόθυρα των Πανελληνίων εξετάσεων-αυτό θα συμβεί του χρόνου.Εγώ στην ηλικία αυτή και ευρισκόμενος στο νησί ήμουν" βαθιά νυχτωμένος".
Ετεροχρονισμένα έμαθα ότι ενεργή συμμετοχή σε σενάριο,κινηματογράφηση,εκφώνηση και μοντάζ είχε και η μικρή μου κόρη. Από τη μια νιώθω περηφάνια και συγκίνηση " για το καμάρι μου".Από την άλλη ευθύνη για τις ανησυχίες και την αβεβαιότητα αυτής της γενιάς πιθανόν απόρροια από τα λάθη της δικής μου και κάποιων προηγούμενων.
Εγώ δε θα σας προτρέψω τι να ψηφίσετε αλλά να προβληματιστείτε και να πράξετε με σύνεση- αν μη τι άλλο για τις επερχόμενες γενιές....

Δεν υπάρχουν σχόλια: