Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Ευχαριστήρια Επιστολή Βασίλη Παληγιάννη, Αιρετού ΚΥΣΠΕ

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

 Θέλω να σας εκφράσω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για την ανανέωση της εμπιστοσύνης σας στο πρόσωπό μου στις εκλογές της 5ης Νοεμβρίου 2012.
Η ανάδειξή μου ως αιρετού εκπροσώπου στο ΚΥΣΠΕ, και μάλιστα με ένα υψηλό αριθμό ψήφων*, αποτελεί για μένα ύψιστη τιμή και ταυτόχρονα υποχρέωση να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου. Με όραμα, αποφασιστικότητα, συνέπεια και αίσθημα ευθύνης θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον κλάδο με την ελπίδα πως δεν θα διαψεύσω τις προσδοκίες σας.
  Φιλοδοξώ να φανώ χρήσιμος στον καθένα σας χωριστά, στην εκπαίδευση και στο συνδικαλιστικό μας κίνημα. Θα είμαι πάντα κοντά σας, πάντα στη διάθεσή σας.

Παληγιάννης Βασίλης

 * Με βάση τα ανεπίσημα αποτελέσματα εκλέγονται:

Α. Από τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.
Τακτικός: Παληγιάννης Βασίλειος με 5.930 ψήφους
Αναπληρωματική: Αδαμίδου Βασιλική 1.643 ψήφους

 Β. Από την Π.Α.Σ.Κ./ΔΗ.ΣΥ. Π.Ε.
Τακτικός: Μπράτης Δημήτριος με 4.850 ψήφους
 Αναπληρωματικός: Ρουμπής Παναγιώτης με 423 ψήφους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: