Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Μια θάλασσα μικρή


Αγαπώ πολύ αυτό το τραγούδι για τη μουσική και τους στίχους του. Μοιάζει με νανούρισμα που... ξυπνάει τρυφερά συναισθήματα

Μουσική- Στίχοι- Ερμηνεία : Διονύσης Σαββόπουλος

Μια θάλασσα μικρή,
μια θάλασσα μικρή
είναι το καλοκαίρι μου,
ο έρωτάς μου, ο πόνος μου

Μια θάλασσα μικρή
στα δυο σου μάτια φέγγει
κάθε πρωί...

...Μια θάλασσα μικρή
στο δάκρυ στο τραγούδι,
στο κάθε σου φιλί
Μια θάλασσα μικρή

Μια στάμνα στη γωνιά,
μια στάμνα στη γωνιά
ήσουν εσύ η στάμνα μου
για ένα καλοκαίρι
μια δίψα μια φωτιά

Σε τραγουδούσα εγώ
σαν τις χορδές του ανέμου
στα μαύρα σου μαλλιά

Σ' ακολουθούσα εγώ
σαν το μικρό χορτάρι
τον κρύο άνεμο
σ΄ακολουθούσα εγώ

Μια θάλασσα μικρή,
σε καλωσόρισε
σε πικραποχαιρέτησε,
σε περιμένει
Μια θάλασσα μικρή

Δεν υπάρχουν σχόλια: