Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Πρόσκληση σε Συνέντευξη Υποψήφιων Διευθυντών Σχ. Μονάδων Π.Ε. Β΄ Αθήνας

Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι κατέθεσαν αίτηση υποψηφιότητας Διευθυντή/ντριας Σχ. Μονάδας Π.Ε. Β΄Αθήνας, να προσέλθουν για προφορική συνέντευξη, ενώπιον του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ειδικής Σύνθεσης για την επιλογή Δ/ντών Σχολικών Μονάδων Β΄ Αθήνας, στη Διεύθυνση, Μεσογείων 448, Αγία Παρασκευή, 3ος Όροφος, στις ημέρες και ώρες που αναγράφονται στο υπ' αριθμ. πρωτ. 11.4/3220/30-6-2011 έγγραφο της Δ/νσης .

Ειδικότερα, οι υποψήφιοι, οι οποίοι, σε εξαιρετική περίπτωση, επιθυμούν να δηλώσουν κώλυμα προσέλευσης κατά την καθορισμένη γι’ αυτούς ημερομηνία και ώρα, καλούνται να υποβάλλουν μέσω τηλεομοιοτυπίας (fax: 210-6009644) ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e−mail: mail@dipe-v-ath.att.sch. αίτημα αλλαγής ημερομηνίας προς το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ειδικής Σύνθεσης Β΄Αθήνας.

Διευκρινίζουμε ακόμη ότι, οι υποψήφιοι, οι οποίοι δεν προσέρθουν στη συνέντευξη αποκλείονται από τη διαδικασία επιλογής.

ΠΗΓΗ: Δ/νση Π.Ε Β΄Αθήνας

4 σχόλια:

ανωνυμοσ είπε...

Έχω κολλήσει σ΄αυτή την περίπτωση. Μπορείτε να βοηθήσετε; Ευχαριστώ

Στο σχολείο που ορίζεστε διευθυντής/-ντρια πρόκειται να εγγραφεί μαθητής με εμφανή προβλήματα νοητικά και κινητικά. Ύστερα από σχετική επικοινωνία σας με το ΚΕΔΔΥ που αξιολόγησε το μαθητή πληροφορηθήκατε ότι η μητέρα αρνείται να παραλάβει τη σχετική έκθεση αξιολόγησης, στην οποία προτείνεται να εγγραφεί το παιδί στο ΕΕΕΕΚ, επειδή είναι η μοναδική εκπαιδευτική δομή ειδικής αγωγής για την ηλικία του μαθητή που λειτουργεί στην περιοχή. Οι γονείς επιμένουν να φοιτήσει στο δικό σας σχολείο, επειδή βρίσκεται κοντά στη διεύθυνση της κατοικίας τους. Εσείς εκτιμάτε ότι τόσο από εκπαιδευτική άποψη όσο και από άποψη ασφάλειας του μαθητή πρέπει να φοιτήσει στο ΕΕΕΚ.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ είπε...

Δεν είναι και πολύ εύκολο να τους πείσουμε...
Μια πρόχειρη απάντηση είναι ο διάλογος με τους γονείς... Να τους ενημερώσουμε για τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσει το παιδί τους στο σχολείο (π.χ αφού έχει κινητικά προβλήματα μπορούμε να του πούμε για τις ελλείψεις σε ράμπες) και να του πούμε για τα πλεονεκτήματα του ΕΕΕΕΚ το ειδικευμένο και το βοηθητικό προσωπικό ... ας ελπίσουμε ότι θα τα καταφέρουμε

Eleni είπε...

Ευχαριστώ πολύ Μ.Μ για την απάντησή σου .Με βοήθησες πολύ!
Όσο για τις καλές πρακτικές απαντώ στον Παρίσση
θεωρώ ότι είναι:το θετικό κλίμα και η ειλικρινής συνεργασία με τους εκπ.
η συνεργασία με τους γονείς,οι ομαδοκεντρικες διδακτικές διαδικασίες ,η επιμόρφωση σε διοικητικά θέματα,η χρήση του ιστολογίου για καθημερινή επικοινωνία...

Ανώνυμος είπε...

Θα μπορούσα να έχω τη θέση σας στο παρακάτω θέμα
Σε αρκετά σχολεία, τα οποία είναι στελεχωμένα από την αρχή του σχολικού έτους, παρατηρείται το φαινόμενο να μην υλοποιείται το Πρόγραμμα Σπουδών, να μην υλοποιούνται εκπαιδευτικές δραστηριότητες (όπως θέατρο, χορωδία κ.λ.π.), να μην εκπονούνται εκπαιδευτικά προγράμματα (όπως Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αγωγή Υγείας κ.λ.π.).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Εύα