Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Εμένα με νοιάζει

Με επίλυση προβλήματος το πρωί στην τάξη– Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πέμπτης Δημοτικού, σελ 42- προσεγγίζαμε τις έννοιες "ενεργός πολίτης" και "συλλογικότητα"

Η προβληματική κατάσταση οριζόταν ως εξής: «Πληροφορηθήκαμε ότι σε ταράτσα πολυκατοικίας στη γειτονιά έχει τοποθετηθεί παράνομα κεραία τηλεφωνίας. Τι κάνουμε; Ποιοι θα μας βοηθήσουν;»

Στον καταιγισμό ιδεών που ακολούθησε σημειώσαμε στον πίνακα: «Τηλεφωνούμε στην αστυνομία, στο Δήμο... Στέλνουμε επιστολές. Το λέμε στους γονείς μας. Διαμαρτυρόμαστε. Σηκώνουμε πανό. Διεκδικούμε την απομάκρυνση της κεραίας…»
Έφτασε και η σειρά του Γιώργου: «Χτυπάμε την πόρτα του διαχειριστή και λέμε : Ή μας λαδώνεις ή σε καρφώνουμε στην αστυνομία»

Δημιουργήθηκε ατμόσφαιρα ευθυμίας. Γελάσαμε. Ο ευφυής μαθητής με χιούμορ ακουμπούσε στην ουσία… Με την "πάσα" του μιλήσαμε για "λαδώματα", μίζες, αδιαφορία και ωχαδερφισμό.

Αντί επιλόγου διαβάσαμε το Ε΄ επί σκηνής του Σεφέρη

Δεν υπάρχουν σχόλια: