Με επίλυση προβλήματος το πρωί στην τάξη– Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πέμπτης Δημοτικού, σελ 42- προσεγγίζαμε τις έννοιες "ενεργός πολίτης" και "συλλογικότητα"
Η προβληματική κατάσταση οριζόταν ως εξής: «Πληροφορηθήκαμε ότι σε ταράτσα πολυκατοικίας στη γειτονιά έχει τοποθετηθεί παράνομα κεραία τηλεφωνίας. Τι κάνουμε; Ποιοι θα μας βοηθήσουν;»
Στον καταιγισμό ιδεών που ακολούθησε σημειώσαμε στον πίνακα: «Τηλεφωνούμε στην αστυνομία, στο Δήμο... Στέλνουμε επιστολές. Το λέμε στους γονείς μας. Διαμαρτυρόμαστε. Σηκώνουμε πανό. Διεκδικούμε την απομάκρυνση της κεραίας…»
Έφτασε και η σειρά του Γιώργου: «Χτυπάμε την πόρτα του διαχειριστή και λέμε : Ή μας λαδώνεις ή σε καρφώνουμε στην αστυνομία»
Δημιουργήθηκε ατμόσφαιρα ευθυμίας. Γελάσαμε. Ο ευφυής μαθητής με χιούμορ ακουμπούσε στην ουσία… Με την "πάσα" του μιλήσαμε για "λαδώματα", μίζες, αδιαφορία και ωχαδερφισμό.
Αντί επιλόγου διαβάσαμε το Ε΄ επί σκηνής του Σεφέρη
Η προβληματική κατάσταση οριζόταν ως εξής: «Πληροφορηθήκαμε ότι σε ταράτσα πολυκατοικίας στη γειτονιά έχει τοποθετηθεί παράνομα κεραία τηλεφωνίας. Τι κάνουμε; Ποιοι θα μας βοηθήσουν;»
Στον καταιγισμό ιδεών που ακολούθησε σημειώσαμε στον πίνακα: «Τηλεφωνούμε στην αστυνομία, στο Δήμο... Στέλνουμε επιστολές. Το λέμε στους γονείς μας. Διαμαρτυρόμαστε. Σηκώνουμε πανό. Διεκδικούμε την απομάκρυνση της κεραίας…»
Έφτασε και η σειρά του Γιώργου: «Χτυπάμε την πόρτα του διαχειριστή και λέμε : Ή μας λαδώνεις ή σε καρφώνουμε στην αστυνομία»
Δημιουργήθηκε ατμόσφαιρα ευθυμίας. Γελάσαμε. Ο ευφυής μαθητής με χιούμορ ακουμπούσε στην ουσία… Με την "πάσα" του μιλήσαμε για "λαδώματα", μίζες, αδιαφορία και ωχαδερφισμό.
Αντί επιλόγου διαβάσαμε το Ε΄ επί σκηνής του Σεφέρη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου