Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Ανακοινώσεις των Αιρετών ΚΥΣΠΕ, Μπράτη και Παληγιάννη, για τη συνεδρίαση της 4ης Φεβρουαρίου









Η ανακοίνωση του Δημήτρη Μπράτη


Συνεδρίασε στις 4/2/2011 το ΚΥΣΠΕ και συζήτησε τα παρακάτω θέματα:

1. Εξέταση των αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών – ανάκληση παραίτησης.

2. Εξέταση αιτήσεων προσωρινής απαλλαγής από τα Διοικητικά καθήκοντα και χορήγησης ειδικής άδειας άνευ αποδοχών στους Δ/ντές Εκπαίδευσης Λάρισας και Κέρκυρας.

3. Εξέταση ερωτήματος του τμήματος Γ΄ σχετικά με τον τρόπο μοριοδότησης στα πειραματικά σχολεία.

4. Εξέταση αίτησης τοποθέτησης πρώην Σχολικής Συμβούλου σε κενή οργανική θέση σχολικής μονάδας....

...Το συμβούλιο αποφάσισε τα εξής:

1. Ενέκρινε τις παρακάτω αιτήσεις παραίτησης

• Γαϊτανίδου Μαρίνα ΠΕ 60

• Γεωργαλάς Σπυρίδων ΠΕ 70

• Κλιαμέλλης Νικόλαος ΠΕ 70

• Κοκκώνας Γαβριήλ ΠΕ 70

• Ντάλλας Ιωάννης ΠΕ 70

• Ξημέρη Αικατερίνη ΠΕ 70

• Πάσχου Ευαγγελία ΠΕ 70

• Σγουρίδης Χρήστος ΠΕ 70

• Σιέρρου Ευθαλία ΠΕ 60

και έκανε αποδεκτή την ανάκληση παραίτησης της κ. Μιχαλοπούλου Στυλιανής ΠΕ06.

2. Το Συμβούλιο χορήγησε ειδική άδεια άνευ αποδοχών στους Δ/ντές Εκπαίδευσης Λάρισας και Κέρκυρας και τους απάλλαξε προσωρινά από τα διοικητικά τους καθήκοντα.

3. Έκανε αποδεκτή την εισήγηση του τμήματος Γ’.

4. Τοποθέτησε την πρώην Σχολική Σύμβουλο στην πρώτη της προτίμηση.


Η ανακοίνωση του Βασίλη Παληγιάννη


1. Το ΚΥΣΠΕ συνεδρίασε στις 4-2-2011 και εκτός της εξέτασης των αιτήσεων παραίτησης των εκπαιδευτικών, της χορήγησης ειδικής άδειας σε Διευθυντές Εκπαίδευσης, της τοποθέτησης πρώην Σχολικού Συμβούλου σε κενή οργανική θέση, εξέτασε τον τρόπο μοριοδότησης των προσόντων των εκπαιδευτικών αναφορικά με τις μεταθέσεις σε Πειραματικά Σχολεία.
Το ΚΥΣΠΕ αποφάσισε για τις τρέχουσες μεταθέσεις να ισχύσουν τα κριτήρια που εφαρμόστηκαν και τα προηγούμενα έτη και στο σύνολό τους έχουν ως εξής:

Κριτήρια Μεταθέσεων στα Πειραματικά Σχολεία

Μεταπτυχιακές Σπουδές:
-Διδακτορικό:15 μονάδες
-Μεταπτυχιακό (Master):10 μονάδες
(συνολικά μέχρι 18 μονάδες)

Μετεκπαίδευση:
2ετής μετεκπαίδευση σε Διδασκαλείο ή ισότιμος τίτλος:10 μονάδες

Άλλα Πτυχία Πανεπιστημιακά:
Πρώτο Πτυχίο:7 μονάδες
Άλλο πτυχίο πέραν του πρώτου:3 μονάδες
(συνολικά μέχρι 10 μονάδες)

Επιμόρφωση:
ΣΕΛΔΕ:4 μονάδες
ΠΕΚ:1 μονάδα (για διάρκεια από 180 – 300 ώρες)
2 μονάδες (για διάρκεια από 300 ώρες και άνω)
ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ):2 μονάδες

Ξένη Γλώσσα:
Επάρκεια ή Proficiency / Grosses / Superier:2 μονάδες για κάθε γλώσσα
(συνολικά μέχρι 3 μονάδες)

Άσκηση Διοικητικού και Καθοδηγητικού Έργου:
-Διευθυντής:1 μονάδα για κάθε έτος (και συνολικά μέχρι 3 μονάδες)
-Υποδιευθυντής ή Προϊστάμενος Εκπ/κών Θεμάτων:0,5 μονάδα για κάθε έτος (και συνολικά μέχρι 1 μονάδα)
-Σχολικός Σύμβουλος ή Προϊστάμενος Δ/νσης ή Γραφείου:1 μονάδα για κάθε έτος (και συνολικά μέχρι 4 μονάδες)
-Προϋπηρεσία σε πειραματικά:0,5 μονάδα για κάθε έτος (και συνολικά μέχρι 3 μονάδες)

Διδακτική εμπειρία (αρχαιότητα):0,5 μόρια για πέραν της πενταετίας και μέχρι το 30ο έτος (ανώτατο όριο μορίων 12,5)

Συνεκτιμώμενα Στοιχεία (5 μονάδες)
1. Μεταπτυχιακά που δεν έχουν οδηγήσει ακόμη σε τίτλο.
2. Συμμετοχή σε συνέδρια, σεμινάρια, ημερίδες ή προγράμματα επιμορφωτικού περιεχομένου.
3. Άλλοι τίτλοι σπουδών που δεν έχουν μοριοδοτηθεί.
4. Τίτλοι ξένων γλωσσών που δεν έχουν μοριοδοτηθεί.
5. Τίτλος Παιδαγωγικού Τμήματος που λήφθηκε με τη διαδικασία της εξομοίωσης.
6. Συγγραφικό έργο

Επί ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη κατ’ αξιολογική σειρά:
1. Η γνώμη του Εποπτικού Συμβουλίου, αν υπάρχει.
2. Διδακτορικό δίπλωμα.
3. Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης.
4. Μετεκπαίδευση
5. Άλλα πανεπιστημιακά πτυχία.
6. Αρχαιότητα
7. Η βαθμολογία στα συνεκτιμώμενα στοιχεία.

Για τις μεταθέσεις στα Ειδικά Πειραματικά Σχολεία προηγούνται όσοι υποψήφιοι διαθέτουν:
α) διδακτορικό τίτλο στην Ειδική Αγωγή,
β) μεταπτυχιακό τίτλο στην Ειδική Αγωγή,
γ) μετεκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή, ακόμα κι αν υπολείπονται σε σύνολο μορίων σε σχέση με υποψηφίους που δεν έχουν αυτό το προσόν.

2. Είναι απορίας άξιον το γεγονός πώς ενώ βρισκόμαστε Φεβρουάριο μήνα δεν έχουν ακόμα ανασυγκροτηθεί τα ΑΠΥΣΠΕ, το Συμβούλιο Επιλογής Σχολικών Συμβούλων και το Συμβούλιο Επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης. Οι εκκρεμότητες καθημερινά συσσωρεύονται και η πολιτική ηγεσία αδιαφορεί ή αδυνατεί να καταλήξει σε συγκεκριμένα πρόσωπα για την ανασυγκρότησή τους. Το αποτέλεσμα είναι η μη λειτουργία των Συμβουλίων, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Η άμεση ανασυγκρότηση τους είναι επιβεβλημένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: