Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Εκ βαθέων…

Στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου δε θα είμαι  υποψήφιος για το ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας. Αποφάσισα να αλλάξω κατηγορία και να δοκιμάσω , με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, για αιρετός στο ΑΠΥΣΠΕ της χαώδους Αττικής των 7 Διευθύνσεων και των 30.000 εκπαιδευτικών.

Δύο διετίες στο ΠΥΣΠΕ φτάνουν και θα ήμουν ανακόλουθος αν διεκδικούσα και τρίτη, αφού είμαι υπέρ των θητειών  και κατά της συνδικαλιστικής  μονιμότητας. Εκλέχτηκα με τη ΔΑΚΕ αλλά προσπάθησα να είμαι αιρετός για όλους τους συναδέλφους. Στα τέσσερα  χρόνια στο ΠΥΣΠΕ  γνώρισα ωραίους ανθρώπους, ένιωσα συναισθήματα, ξόδεψα χρόνο χωρίς όμως να παραπονιέμαι γι΄ αυτό αφού έκανα κάτι που το ήθελα και μου άρεσε. Στενοχωριέμαι μόνο για εκείνους που αδίκησα με λάθη και παραλείψεις χωρίς να μπορώ να αλλάξω κάτι. Ηλεκτρονικά αρχεία, λίγες γνώσεις και πολλές εμπειρίες θα είναι στη διάθεση των νέων αιρετών.

Ξεκινώντας την  προσπάθεια για το ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, να ευχαριστήσω τους 570 συναδέλφους που με τίμησαν με τη ψήφο τους  αλλά και όσους με στήριξαν με τoν  καλό τους λόγο. Μακάρι να κάνουν το ίδιο και στη νέα μου περιπέτεια.

Ευχαριστώ για τη συνεργασία τα μέλη του ΠΥΣΠΕ της περιόδου 2008-2012, τη γραμματεία του Συμβουλίου και το προσωπικό της Β΄Αθήνας.

Το πιο μεγάλο Ευχαριστώ απ΄όλα όμως το κρατώ για το φίλο μου το Σπύρο το Λάττα.  Ο Σπύρος μου άνοιξε το δρόμο γι΄ αυτό το ωραίο ταξίδι και θα το θυμάμαι  πάντα, όπως και εκείνον.

1 σχόλιο:

Δημήτρης Γκότζος είπε...

Γιάννη κάθε επιτυχία στη νέα σου προσπάθεια! Αltius fortius!