Για το σχολικό συγκρότημα του 3ου και 15ου Δ.Σ Χαλανδρίου, που υπηρέτησα δεκαπέντε αλησμόνητα χρόνια, έχω ξαναγράψει...
Τον τελευταίο καιρό έντονη είναι η φημολογία -ακόμα και από επίσημα χείλη- περί συγχωνεύσεως των δύο σχολείων.
Οι Σύλλογοι Γονέων ανησυχούν ιδιαίτερα για τις φήμες που κυκλοφορούν και με επιστολή προς τον Περιφερειακό Δ/ντή Π.Ε & Δ.Ε Αττικής εκφράζουν την αντίθεσή τους σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Η επιστολή - θα τη βρείτε και στο opengov - έχει ως εξής...
...ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ 3ου και 15ου ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Χαλάνδρι, 18/1/2011
Προς Περιφερειακό Δ/ντή Εκπαίδευσης κ. Κουμέντο
Κοινοποίηση :
-Υπουργό Παιδείας κ.Διαμαντοπούλου
-Δ/ντή Α΄βάθμιας Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας κ.Βεντήρη
-Δ/ντή 3ου Δημοτικού σχολείου Χαλανδρίου
-Δ/ντή 15ου Δημοτικού σχολείου Χαλανδρίου
-Ένωση Συλλόγων γονέων Δήμου Χαλανδρίου
Απευθυνόμαστε σε σας για να εκφράσουμε την εντονότατη ανησυχία των γονέων των μαθητών των 3ου και 15ου Δημοτικών σχολείων για τη φημολογούμενη συγχώνευση των δύο σχολικών μονάδων.
Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι στα σχολεία μας φοιτούν 20 μαθητές- οικότροφοι του Ιδρύματος Χατζηκώνστα καθώς και 18 μαθητές στα τμήματα ένταξης. Οι μαθητές αυτοί, το γνωρίζετε ίσως καλύτερα και από εμάς λόγω της παιδαγωγικής σας ιδιότητας, χρειάζονται ιδιαίτερη και πλέον εξατομικευμένη αντιμετώπιση προκειμένου να απολαμβάνουν όλοι, οι ίδιοι και οι συμμαθητές τους, το κοινωνικό αγαθό της μόρφωσης και της παιδείας. Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με ολιγομελή τμήματα.
Τα σχολεία μας αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις κτιριακής και υλικοτεχνικής υποδομής, για τα οποία και εμείς οι γονείς συνεισφέρουμε τα μέγιστα των δυνατοτήτων μας για τη βελτίωσή τους( δημιουργία σχολικής βιβλιοθήκης, ανακαίνιση αίθουσας εκδηλώσεων).
Δεν αντέχουμε και επιπλέον προβλήματα που θα δημιουργηθούν με τη συγχώνευση των δύο σχολείων και την αύξηση των μαθητών ανά τμήμα. Είμαστε αντίθετοι στη δημιουργία πολυπληθών τμημάτων που θα αποβούν εις βάρος της εκπαίδευσης των παιδιών μας και σας ζητούμε να μην συγχωνευθούν τα σχολεία μας.
Με τιμή τα ΔΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου