Προφορικές οδηγίες με «άνωθεν» εντολές δίνουν Διευθυντές Εκπαίδευσης και Προϊστάμενοι Γραφείων για συγχωνεύσεις και δημιουργία τμημάτων με περισσότερους από 25 μαθητές.
Ως αιρετός, με την έναρξη των συνεδριάσεων του ΠΥΣΠΕ για τις υπηρεσιακές μεταβολές και εκφράζοντας τη θέση του Κλάδου μας, χαρακτήρισα παράνομες , ως αντιβαίνουσες την κείμενη νομοθεσία και αυθαίρετες τέτοιες εντολές- οι Υπουργικές αποφάσεις Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006 και Φ.3/898/97652/Γ1/25-9-2006 (ΦΕΚ 1507/13-10-06) ορίζουν ξεκάθαρα ότι ο αριθμός των μαθητών είναι κατ' ανώτατο όριο 25 μαθητές ανά τμήμα- και αρνήθηκα τον χαρακτηρισμό ως υπεράριθμων και την μετακίνησή τους σε άλλες σχολικές μονάδες, εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε σχολεία τα οποία προτείνονται να λειτουργήσουν με τμήματα με περισσότερους από 25 μαθητές.
Σε περίπτωση που οι Σύλλογοι Διδασκόντων πιέζονται για δημιουργία πολυπληθών τμημάτων θα πρέπει να μη δέχονται την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, πέραν των όσων ορίζει ο νόμος και να απευθύνονται στους τοπικούς Συλλόγους οι οποίοι οφείλουν και πρέπει να καταγγέλλουν τέτοια φαινόμενα καθορίζοντας παράλληλα και τους τρόπους άμεσης και δυναμικής αντίδρασης.
Ως αιρετός, με την έναρξη των συνεδριάσεων του ΠΥΣΠΕ για τις υπηρεσιακές μεταβολές και εκφράζοντας τη θέση του Κλάδου μας, χαρακτήρισα παράνομες , ως αντιβαίνουσες την κείμενη νομοθεσία και αυθαίρετες τέτοιες εντολές- οι Υπουργικές αποφάσεις Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006 και Φ.3/898/97652/Γ1/25-9-2006 (ΦΕΚ 1507/13-10-06) ορίζουν ξεκάθαρα ότι ο αριθμός των μαθητών είναι κατ' ανώτατο όριο 25 μαθητές ανά τμήμα- και αρνήθηκα τον χαρακτηρισμό ως υπεράριθμων και την μετακίνησή τους σε άλλες σχολικές μονάδες, εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε σχολεία τα οποία προτείνονται να λειτουργήσουν με τμήματα με περισσότερους από 25 μαθητές.
Σε περίπτωση που οι Σύλλογοι Διδασκόντων πιέζονται για δημιουργία πολυπληθών τμημάτων θα πρέπει να μη δέχονται την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, πέραν των όσων ορίζει ο νόμος και να απευθύνονται στους τοπικούς Συλλόγους οι οποίοι οφείλουν και πρέπει να καταγγέλλουν τέτοια φαινόμενα καθορίζοντας παράλληλα και τους τρόπους άμεσης και δυναμικής αντίδρασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου