322 ήταν οι αιτήσεις υποψηφίων Δ/ντών στη Δ/νση Π.Ε Β΄Αθήνας αλλά μετά τις "εκροές" 26 συναδέλφων που δεν πήγαν στη συνέντευξη ο πίνακας έκλεισε με 296 εκπαιδευτικούς να διεκδικούν τα 127 σχολεία της Δ/νσης (122 Γενικής, 4 Ειδικής και 1 Διαπολιτισμικής). Αναλογία 1/2,33
Ο Μέσος Όρος βαθμολογίας των συνεντεύξεων, ιδιαίτερα υψηλός, ήταν 14,36
Πιο αναλυτικά...
Ενδιαφέρον έχει να δούμε και πόσοι υποψήφιοι ανεβοκατέβηκαν στον αξιολογικό πίνακα από τις συνεντεύξεις.
Ξεκινώ από τον εαυτό μου. Με 20,13 μετρήσιμα μόρια βρισκόμουν στην 56η θέση αλλά το δεκαπεντάρι (15) της συνέντευξης με ανέβασε τέσσερα (4) σκαλοπάτια και βρέθηκα στην 52η . Με διακηρυγμένη την άποψη για κατάργηση των συνεντεύξεων νιώθω άβολα ως αιρετός που έστω και άθελα προσπέρασα τέσσερις συνυποψήφιες , τις φίλες Τατιάννα Τζέλλου-Λάττα και Μαρία Δημακοπούλου και τις συναδέλφισσες Ιωσηφίδου Αφεντία και Βασιλείου Αλεξάνδρα που δεν τις γνωρίζω αλλά θα ψάξω να τις βρω για να μην δηλώσω σχολείο που επιθυμούν να τοποθετηθούν εκείνες.
Ας δούμε τώρα τα συν και τα πλην των συνεντεύξεων
Υ.Γ Με χαρά θα φιλοξενήσω αναλύσεις και συμπεράσματα πιο ειδικών επί του "αθλήματος"
Σάββατο 23 Ιουλίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
9 σχόλια:
'ΆΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Ν΄ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ'
Αγαπητέ Γιάννη
είναι εμφανέστατη σε όλο τον πίνακα η "καλή διάθεση" του συμβουλίου να σπρώξει προς τα επάνω αγαπητά παιδιά,συζύγους & λοιπούς συγγενείς ή και συνδικαλιστικούς αντιπάλους...για να βουλώσουμε τα μάτια και τα στόματα κάποιων (το σύνηθες αλισβερίσι μεταξύ ημών και υμών το χουμε ζήσσει χρόνια και χρονάκια ,τώρα ν αλλάξει γιατί;)
Αν δεν είχες πάρε δώσε με τα πρόσωπα και τα λοιπά της διοίκησης και του συνδικαλισμού σε έφαγε το 15άρι του κ. ΤΆΔΕ ή της κ.ΤΑΔΕ
Ευτυχώς τα πρόσωπα είναι γνωστά και οι εκπ/κοί ξέρουν και γελάνε...πικρά βέβαια.
Φαίνονται στους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ ποιοι ΠΡΕΠΕΙ να πάρουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θέση Διευθυντικη ...δε φαίνονται;Και ποιοι πρέπει να είναι στην πρώτη σειρά για ένα δεύτερο γύρο...Εννιά-δέκα χρόνια διευθυντές και με αράδα τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ τίτλους σπουδών να βαθμολογούνται κάτω από 15 και άλλοι-ες "γνωστοί-ές" με 15;
Για μια ακόμη φορά κρίμα και ντροπή γι αυτούς που το αισθάνονται βέβαια ...
χαιρετισμούς στο σπίτι και υγεία!
ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΟΜΩΣ!
110 15/άρια (πολλά από αυτά- θέλω να πιστεύω, όχι όλα - στοχευμένα!!) Μακάρι όλοι αυτοί που θα γίνουν διευθυντές να πιάσουν 15/άρι και στην αποτελεσματικότητα - αποδοτικότητα του σχολείου που θα αναλάβουν. Για το καλό της σχολικής κοινότητας, για το καλό του κλάδου μας!
ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ!
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΝΤΡΑΠΗΚΑΝ -ΒΡΗΚΑΝ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΤΣΙΠΑΣ Ή ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ ΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ;-KAI ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΤΗ ΛΙΣΤΑ.
ΝΤΡΟΠΗ ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ
ΕΙΜΑΣΤΕ "Ο,ΤΙ ΨΗΦΙΣΑΜΕ,Ο,ΤΙ ΑΝΕΧΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ "ΚΑΛΟ" ΜΑΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΕΙ"
Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις των προηγουμένων ...και λίγα λένε.
Αν ξέρεις πρόσωπα,τα έργα & τις ημέρες τους,τότε άνετα ξερν...γελάς !
Να γιατί πάμε στον τόπο μας στραβά ...γιατί άλλα διατρανώνουμε και άλλα πράττουμε...εεεε!
Αιδώς αναζητείται!
Αρετή και τόλμη επίσης!
15 άρια σε άσθενείς (ηθελημένα ή όχι ,σημασία δεν έχει,γιατί παριστάνεις τη στρουθοκάμηλο αγνοώντας τα δεδομένα προβλήματα που θα προκύψουν στα σχολεία,15άρια σε ανεπαρκείς,φανφαρόνους και κενόδοξους ,15 άρια σε "ραγιάδες" της εξουσίας και του σχετικού συναγελάζεσσθαι προκειμένου να ΓΙΝΕΙΣ ό,τι ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ.
ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΠΟΥ Η ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΗΣ ΣΚΕΛΟΣ;ΚΑΗΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ!ΑΚΟΜΗ ΤΟΥΤΗ Η ΑΝΟΙΞΗ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ!ακόμη;
Βιάστηκες Γιάννη μου να συγχαρείς το συμβούλιο και την ιδανική ατμόσφαιρα,δε νομίζεις;
Εφέ και "πρασσειν άλογα" για μιαν ακόμη φορά.
Ρίξτε μια ματιά στα αποτελέσματα και τα στατιστικά των άλλων περιφερειών εντός και εκτός (κυρίως) Αττικής και θα διαπιστώσετε ότι εκει υπήρξε μέτρο η ντροπή και δεν ανετράπηαν τόσο (2-4 το πολύ θέσεις και εάν)οι αρχικές λίστες με τα αντικειμενικά κριτήρια των υποψηφίων...
Αχ!τι ΤΡΩΙΚΌΣ ΜΑΣ ΧΡΕΙΆΖΕΤΑΙ!
Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή
συνδικαλιστικη αλητεια παλι
Φίλε Γιαννάκη σου εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαίρι και να χαρείς τα μπάνια του λαού, ξεκουράζοντας το κορμί σου σε κάποια παραλία, ύστερα από το πολύ διάβασμα που έριξες για να πάρεις 15.
Ταυτόχρονα θέλω να σου ευχηθώ στο καινούριο σχολείο που θα πας ως διευθυντής, να έχεις απόδοση ισάξια με το 15άρι που πήρες. Φίλε Γιαννάκη πρέπει να γνωρίζεις ότι στη συγκεκριμμένη διεύθυνση δεν κρατήσανε ούτε τα προσχήματα για κάποιους. Αλήθεια τι θέση παίρνεις γι' αυτό; Αυτό στο γράφω επειδή σε παλιότερη ανάρτησή σου είχες επιφυλάξεις ως προς τη διαδικασία.
Φίλε Γιαννάκη αναρωτιέμαι, τώρα που κατέχεις θέση εξουσίας πώς θα συνυπάρξει με τη συνδικαλιστική σου ιδιότητα; Θα εφαρμόσεις τα μέτρα της Διαμαντοπούλου γίνοντας μαριονέτα του κάθε κομματικά διορισμένου διευθυντή εκπαίδευσης; Στο χωριό μου φίλε Γιαννάκη υπάρχει μια παροιμία την οποία ελπίζω να ξέρεις ή παπάς παπάς ή ζευγά ζευγάς. Δεν μπορείς να κρατήσεις και τις δύο ιδιότητες, είναι νόμιμες αλλά όχι ηθικές. Εγώ αγαπητέ φίλε Γιαννάκη θα παρακολουθήσω τη συμπεριφορά σου και την πορεία σου.
Η δημοσίευση του παρόντος είναι στην κρίση σου.
Κάποιος τυχερός ο οποίος παίζοντας επί πολλά χρόνια προπό δεν κατάφερε να πιάσει 13άρι, αλλά του το έδωσε απλόχερα η παρεούλα της Μεσογείων.
Καλό καλοκαίρι Γιαννάκη
Προς ανώνυμο 25/7/11 6:35 μ.μ.
Λαμβάνω υπόψη τις υποδείξεις σου έστω και αν διατυπώνονται με ειρωνικό τόνο - ανώνυμος είσαι, ότι γουστάρεις γράφεις- και επικεντρώνω στο 1 από τα 109 δεκαπεντάρια που γαμώ την ατυχία μου έτυχε να είναι δικό μου. Οφείλω να σε ενημερώσω ότι ακόμα και αν έπαιρνα τον πιο μικρό βαθμό που έβαλε η επιτροπή και ήταν το 12,43 πάλι θα ήμουν σε πολύ καλή σειρά αφού τα 20,13 μετρήσιμα θα με ανέβαζαν στο 32,57 και θα μου εξασφάλιζαν ένα «καλό» σχολείο.
Για το τι βαθμό θα έπρεπε να πάρω μπορείς να ρωτήσεις όσους γνωρίζουν τα 22 χρόνια μου μέσα στην τάξη και τα δύο χρόνια της θητείας μου ως Προϊστάμενος Εκπαιδευτικών Θεμάτων στη Δ/νση.
Πληροφορίες μπορούν να σου δώσουν ακόμα οι 40 περίπου συνάδελφοί μας στο 3 Δημοτικό Σχολείο Αγίας Παρασκευής με τους οποίους έτυχε να συνεργαστώ ως Δ/ντής του Σχολείου.
Αν σου είναι δύσκολο όλα αυτά ρώτα κάποιους από τους 570 συναδέλφους μας που στις τελευταίες εκλογές με εμπιστεύτηκαν για δεύτερη θητεία ως Αιρετό τους στο ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας.
Να είσαι πάντα καλά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού
«Η παρεούλα της Μεσογείων» έχει ονόματα, δημοσιευμένα, και ιδιότητες… δεν είναι ο κ. Τάδε και η κ. Τάδε!
Είναι εύκολο να κρύβεσαι πίσω από την «ανωνυμία» και να κάνεις κριτική, γενικώς και αορίστως, με μόνη την «αντιπολιτευτική» πρόθεση ή με κάποια πικρία, γιατί δεν «έπιασες» το 15άρι!
Θέλουμε ένα Συμβούλιο που απλώς θα επικυρώνει τα μετρήσιμα μόρια των υποψηφίων; Ας διεκδικήσουμε τότε να καταργηθούν οι συνεντεύξεις!!
Ποιος μπορεί να γνωρίζει τη δουλειά πολλών ετών Διευθυντών και Διευθυντριών, που διοικούν εξαιρετικά άξια τα σχολεία τους, αλλά, για δικούς του λόγους ο καθένας, δεν έτυχαν ενός μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου; Και ποιος μπορεί να βεβαιώσει ότι με το να λάβεις ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε ένα οποιοδήποτε αντικείμενο (ένα σωρό τίτλοι κατατέθηκαν, λιγότερο ή περισσότερο σχετικοί με το αντικείμενο της εκπαίδευσης), που θα σου εξασφαλίσει +4 μόρια, θα είσαι και καλύτερος για να διοικήσεις ανθρώπινο δυναμικό!!
Η αξιολόγηση είναι μια πολυσύνθετη διαδικασία και όταν περνάς έστω μια φορά από τέτοιες θέσεις αντιλαμβάνεσαι ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Ας αναλώσουμε λίγη από την ώρα που αφιερώνουμε για τέτοια ανώνυμα σχόλια να αυτo-αξιολογηθούμε. Ας κρατήσουμε μια επιφύλαξη για τα «αλισβερίσια», πριν αρχίσουμε ανώνυμα να αναγνωρίζουμε παντού «δαίμονες»…
Κι επειδή, όπως σχολίασε επίσης «ανώνυμος» παραπάνω, είμαστε όλοι γνωστοί για «τα έργα και τις ημέρες μας», ας μη διστάζουμε να γράψουμε το όνομά μας κάτω από τέτοιες υπεραπλουστευμένες κριτικές!!
Προσωπικά, δεν ανήκω σε καμία «παρεούλα», όσοι με γνωρίζουν ξέρουν τα «έργα και τις ημέρες μου» και όσοι δεν με γνωρίζουν μπορούν να πληκτρολογήσουν το όνομά μου στο google και να ενημερωθούν στοιχειωδώς!!
Ευαγγελία Κουνέλη
μέλος του Συμβουλίου Ειδικής Σύνθεσης του ΠΥΣΠΕ Β΄Αθήνας,
Δασκάλα του 6ου Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής, με 22 χρόνια υπηρεσίας
και Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών
Δημοσίευση σχολίου