Τρίτη, 23 Απριλίου 2013

ΟΙ ΤΠΕ στη Φυσική Αγωγή

“Ο χώρος της Φυσικής Αγωγής, λόγω της μορφής του µαθήματος που περιλαμβάνει διάλεξη, επίδειξη και εκτέλεση κινητικών δραστηριοτήτων, από τα πρώτα βήματα της εξάπλωσης της πληροφορικής, φάνηκε να αποτελεί ένα μοναδικό πεδίο όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί δυναμικά η διδασκαλία µε τη βοήθεια υπολογιστή ως διδακτική τεχνική".

(Adams, Waldrop & Justen, 1989) 
Σε λίγες μέρες ξεκινά για τέταρτη φορά η «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» για το Β΄ Επίπεδο. 


Για τέταρτη φορά επίσης έχω αναρωτηθεί γιατί ως εκπαιδευτικός, δεν έχω καν το δικαίωμα να συμμετάσχω σε αυτή την επιμόρφωση. 

Και μάλιστα σε μία επιμόρφωση που μοριοδοτείται στις κρίσεις των Στελεχών Εκπαίδευσης!!!!!! 
Σκέφτομαι λοιπόν, ότι μάλλον δεν είμαι ισότιμος εκπαιδευτικός με τους άλλους συναδέλφους μου ή μάλλον όλοι όσοι σχεδιάζουν την αναγκαιότητα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, δε θεωρούν σημαντική την επιμόρφωση των Καθηγητών Φυσικής Αγωγής στις ΤΠΕ. 
Κάνοντας λοιπόν μια πολύ μικρή αναζήτηση στο διαδίκτυο (χρησιμοποιώντας δηλαδή τις ΤΠΕ), παραθέτω μια μικρή ανασκόπηση της βιβλιογραφίας (ελληνικής και ξένης), μήπως και κάποιοι πειστούν  ότι παγκοσμίως οι ΤΠΕ αποτελούν μέρος της διδασκαλίας της Φ.Α. ως αναπόσπαστο κομμάτι της μεθοδικής και της διδακτικής.

Τέλος, είναι σημαντικό ότι οι Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής, μετά από 5 χρόνια εφαρμογής της εν λόγω Επιμόρφωσης, για πρώτη φορά προέβησαν συλλογικά σε αυτή την ενέργεια, μια επιστολή διαμαρτυρίας που μπορείτε να τη δείτε εδώ….

αλλά και πάλι δεν άλλαξε κάτι!!!! Για τέταρτη φορά....οι ΚΦΑ δεν μπορούν να επιμορφωθούν!!!!

ΠΗΓΗ: http://fysicedu.blogspot.gr/2013/04/blog-post_15.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: