Γράφει ο Θανάσης Κικινής, μέλος του Δ.Σ της Δ.Ο.Ε από τη ΔΑΚΕ
Η συνάντηση με τον Υφυπουργό Παιδείας είχε την απαραίτητη “απόσταση” κυβερνήτη και υπηκόων, πολλές διαψεύσεις δημοσιευμάτων, χρησμούς ανώτερους σε επίπεδο δυσκολίας από αυτούς της πυθίας και πολλές απαντήσεις που… δε δόθηκαν αλλά όλοι τις υποψιαστήκαμε.
Δεν μας είπε ο κ.Υφυπουργός, παρά τις επίμονες επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις, γιατί ως πολιτική ηγεσία επέλεξε να υπολογίσει την οργανικότητα με βάση το, πέρα από λογική και νομιμότητα διαδικασίας... 1:25, ζητώντας μάλιστα την περί του αντιθέτου αιτιολόγηση από τους Περιφερειακούς Διευθυντές.
Δημιουργούσε κλίμα για να περάσει πιο μαλακά το…”μη χείρον”;
Και στο θέμα της αύξησης του ωραρίου αφού βγήκαν ψεύτες όλοι οι δημοσιογράφοι που επικαλούνται την πληροφόρηση μέσα από το υπουργείο, τι ακριβώς σημαίνει ο χρησμός “…αύξηση του ωραρίου δεν αποτελεί από μόνη της λύση”;
Ότι αποτελεί λύση σε πακέτο με κάτι ακόμα όπως π.χ. “η κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού”;
Από εκεί κι έπειτα. Δεν ασκείται πολιτική συμπτύξεων αλλά τι να γίνει όταν λείπουν δάσκαλοι και αναγκαστικά ενώνονται τμήματα και γίνονται 25 και άνω. Θα το προσέξουν με το νέο σχολικό έτος όπως θα δουν τι θα γίνει με το ωράριο των νηπιαγωγών, με το πού και πώς θα διοριστούν οι ελάχιστοι – συνάρτηση των οικονομικών στόχων – αναπληρωτές, με το τι θα γίνει με το πειθαρχικό δίκαιο που οδηγεί σε απολύσεις…
Όλα ειπωμένα στεγνά, αδιάφορα, ψυχρά.
Όχι ότι έχει σημασία το πώς αφού για μια ακόμη φορά τα λόγια θα πετάξουν (κι ας καταγράφονται) και θα μείνει η ερειπωμένη εκπαίδευση κι η απορία. Γιατί μ’ όλα αυτά ήμαστε πάλι λίγοι στο δρόμο…
Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. για τη συνάντηση με τον Υφυπουργό Παιδείας
Η συνάντηση με τον Υφυπουργό Παιδείας είχε την απαραίτητη “απόσταση” κυβερνήτη και υπηκόων, πολλές διαψεύσεις δημοσιευμάτων, χρησμούς ανώτερους σε επίπεδο δυσκολίας από αυτούς της πυθίας και πολλές απαντήσεις που… δε δόθηκαν αλλά όλοι τις υποψιαστήκαμε.
Δεν μας είπε ο κ.Υφυπουργός, παρά τις επίμονες επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις, γιατί ως πολιτική ηγεσία επέλεξε να υπολογίσει την οργανικότητα με βάση το, πέρα από λογική και νομιμότητα διαδικασίας... 1:25, ζητώντας μάλιστα την περί του αντιθέτου αιτιολόγηση από τους Περιφερειακούς Διευθυντές.
Δημιουργούσε κλίμα για να περάσει πιο μαλακά το…”μη χείρον”;
Και στο θέμα της αύξησης του ωραρίου αφού βγήκαν ψεύτες όλοι οι δημοσιογράφοι που επικαλούνται την πληροφόρηση μέσα από το υπουργείο, τι ακριβώς σημαίνει ο χρησμός “…αύξηση του ωραρίου δεν αποτελεί από μόνη της λύση”;
Ότι αποτελεί λύση σε πακέτο με κάτι ακόμα όπως π.χ. “η κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού”;
Από εκεί κι έπειτα. Δεν ασκείται πολιτική συμπτύξεων αλλά τι να γίνει όταν λείπουν δάσκαλοι και αναγκαστικά ενώνονται τμήματα και γίνονται 25 και άνω. Θα το προσέξουν με το νέο σχολικό έτος όπως θα δουν τι θα γίνει με το ωράριο των νηπιαγωγών, με το πού και πώς θα διοριστούν οι ελάχιστοι – συνάρτηση των οικονομικών στόχων – αναπληρωτές, με το τι θα γίνει με το πειθαρχικό δίκαιο που οδηγεί σε απολύσεις…
Όλα ειπωμένα στεγνά, αδιάφορα, ψυχρά.
Όχι ότι έχει σημασία το πώς αφού για μια ακόμη φορά τα λόγια θα πετάξουν (κι ας καταγράφονται) και θα μείνει η ερειπωμένη εκπαίδευση κι η απορία. Γιατί μ’ όλα αυτά ήμαστε πάλι λίγοι στο δρόμο…
Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. για τη συνάντηση με τον Υφυπουργό Παιδείας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου