Έληξε η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για Υποδιευθυντές στα 10/θ και άνω Δημοτικά Σχολεία και τις επόμενες μέρες –δε ξέρω ακριβώς πότε- το ΠΥΣΠΕ θα κληθεί να αποφασίσει.
Σε αρκετά σχολεία υπήρχε ένας μόνο υποψήφιος και εκεί τα πράγματα είναι εύκολα αφού απλά και μόνο το Συμβούλιο θα κάνει έλεγχο νομιμότητας για το αν ο υποψήφιος πληρεί τις προϋποθέσεις, αν δηλαδή έχει τουλάχιστον οκτώ χρόνια υπηρεσίας, οργανική θέση στο σχολείο και αν δεν έχει καταδικαστεί για πράξεις που προβλέπει ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας και όλα ΟΚ.
Υπάρχουν όμως πολλά σχολεία που οι υποψήφιοι είναι περισσότεροι του ενός και εκεί το ζήτημα περιπλέκεται. Κάποιοι σύλλογοι διδασκόντων προτίμησαν να μην μπουν στη διαδικασία κατάθεσης πρότασης, αφού το επιτρέπει ο νόμος, έβαλαν τα βιογραφικά και τις αιτήσεις των υποψηφίων σε ένα φάκελο και τα έκαναν πάσα στο ΠΥΣΠΕ για να αποφασίσει. Άλλοι πάλι σύλλογοι και ορθώς κατά τη γνώμη μου λαμβάνοντας υπόψη την προσωπικότητα των υποψηφίων καθώς και τα κριτήρια του Νόμου 3848 (παράγραφοι 15 και 23)κατέληξαν σε τεκμηριωμένη πρόταση την οποία και απέστειλαν στο Συμβούλιο μαζί με το Πρακτικό της Συνεδρίασης. Τέλος υπήρξε και μια τρίτη κατηγορία σχολείων που προτίμησαν την ψηφοφορία και μετέτρεψαν τα γραφεία σε εκλογικά κέντρα. Σε κάποιες περιπτώσεις είχαμε συναδέλφους να παίρνουν σταλινικά ποσοστά, άλλους να καταποντίζονται και άλλους να υπερισχύουν βραχεία κεφαλή έναντι των αντιπάλων τους χωρίς να παίρνουν το 50%+1 αφού υπήρχαν και πολλά λευκά.
Κάθομαι και σκέφτομαι τώρα… Τι κάνει ένας αιρετός που θα κληθεί σε λίγες μέρες να συμμετάσχει στο Συμβούλιο για να ψηφίσει τους νέους Υποδιευθυντές;Ακολουθεί το παράδειγμα κάποιων άλλων αιρετών που στις επιλογές Διευθυντών του καλοκαιριού ένιψαν τα χέρια τους απέχοντας από διαδικασίες ή δηλώνοντας παρών; Ακολουθεί το ό,τι πει ο λαός και συντάσσεται με τους συλλόγους διδασκόντων; Και αν βέβαια οι προτάσεις των συλλόγων είναι τεκμηριωμένες και συνυπολογίζουν και τα τυπικά προσόντα των υποψηφίων έχει καλώς.Αν όμως φτάσει στο ΠΥΣΠΕ πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων με αποτέλεσμα ψηφοφορίας π.χ Α΄Υποψήφιος 6, Β΄Υποψήφιος 5 , Γ΄Υποψήφιος 4 και Λευκά 3 χωρίς τεκμηριωμένη πρόταση τότε τι γίνεται; Τι θέλει ο λαός; Και αν ο Γ΄Υποψήφιος με τις 4 ψήφους έχει χαρτούρα εκατό τόνων, περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας, διοικητική εμπειρία και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο ενώ ο πρώτος έχει μόνο το χαρτί της ακαδημίας το παραβλέπεις και παραβιάζεις το νόμο που λέει ότι πρέπει να συνυπολογιστούν και αυτά; Και τι κάνεις με έναν υποψήφιο που δεν τα πήγε καλά στην ψηφοφορία επειδή γύρισε πριν μια εβδομάδα στο σχολείο από μια επιτυχημένη θητεία Διευθυντή σε άλλο σχολείο αλλά στο νέο περιβάλλον δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του;
Τέτοια και άλλα παρόμοια ερωτήματα θα πρέπει να απαντήσω τις επόμενες μέρες για να πάρω θέση στο ΠΥΣΠΕ και η άποψή σας με ενδιαφέρει...
Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
24 σχόλια:
Νομίζω, αγαπητοί συνάδελφοι, ότι σ΄αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να οι υποψήφιοι να παρουσιαστούν αυτοπροσώπως στο ΠΥΣΠΕ να ανάλογα το συμβούλιο να λάβει θέση.
Νομίζω ότι θα πρέπει να ακολουθηθεί κι εδώ η διαδικασία μοριοδότησης, κάτι ανάλογο με τη διαδικασία επιλογής Διευθυντών. Άλλωστε αυτό εμμέσως πλην σαφώς εννοεί και το άρθρο 19, όταν μιλάει για προσωπικότητα, τυπικά προσόντα,προηγούμενη διοικητική εμπειρία κ.λπ. Τώρα αν θα χρειαστεί να δώσουν και μια μορφή συνέντευξης οι υποψήφιοι δε θα ήμουν αρνητικός, γιατί έτσι θα έχει και μια πιο ξεκάθαρη άποψη το ΠΥΣΠΕ, για την προσωπικότητα και το προφίλ του κάθε υποψηφίου. Σε κάθε περίπτωση, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ο συνδυασμός των δύο παραπάνω τρόπων αξιολόγησης-επιλογής είναι νομίζω περισσότερο αντικειμενικός και βοηθάει στην αποφυγή λαθών και αδικιών για τους υποψήφιους.
Γιάννη
Διάβασα τον προβληματισμό σου και ανταποκρινόμενος στην επιθυμία σου για την γνώμη των αναγνωστών σου , απαντώ κατ΄αρχήν με μία ερώτηση:
Συμφωνείς με τον τρόπο αξιολόγησης των Διευθυντών ο οποίος βασίστηκε σε καθαρά αξιοκρατικά κριτήρια (σπουδές, συνέντευξη) χωρίς να ζητηθεί η γνώμη των συλλόγων διδασκόντων ;
Αν ναι τότε ακολούθησε το σκεπτικό του νομοθέτη που θέσπισε την παραπάνω διαδικασία και θα βρεις την λύση στον προβληματισμό σου.
Θ α χρησιμοποιήσω και ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι έχεις μια επιχείρηση στην οποία θέλεις να διορίσεις έναν υποδιευθυντή. Έχεις λοιπόν δύο υποψηφίους. Ο ένας είναι δημοφιλής και αρεστός στους εργάτες με προϋπηρεσία και εμπειρικές γνώσεις, τίποτε άλλο, ο άλλος δεν είναι τόσο δημοφιλής αλλά έχει έναν τόνο πτυχία όπως λέτε στο κείμενό σας και μπορεί όχι μόνο να κάνει τη δουλειά αλλά και να την προωθήσει. Τι θα έκανες;
Φαντάζομαι ότι θα αποφάσιζες το καλύτερο για την επιχείρηση, εκτός και αν δεν ήταν ιδιοκτησίας σου οπότε, για την οποιαδήποτε απόφασή σου θα έπρεπε - για τους δικούς σου λόγους - να λάβεις υπόψη και την υστεροφημία σου απέναντι στους πολλούς.
Υ.Γ
Για σκέψου ακόμη την απογοήτευση αυτού που κόπιασε για να αποκτήσει τον έναν τόνο πτυχία..μπες στη θέση του…!!!
και τι γίνεται σε περίπτωση που άρτι διορισθείς διευθυντής, παραιτείται σε 2 μέρες, προβάλλοντας προσωπικούς λόγους που τον εμποδίζουν να ασκήσει τα καθήκοντά του και στο καπάκι κάνει αίτηση για υποδιευθυντής, αλλά δεν ανταποκρίνεται στην πρώτη απαίτηση του νόμου, δηλ. να εμπνέει τους συναδέλφους;συν το γεγονός ότι ήταν ήδη υποδιευθυντής, με μακροχρόνια απουσία από το σχολείο (για λόγους που παραμένουν ενεργοί) και ο νυν διευθυντής τα παίρνει στο σύλλογο διδασκόντων λέγοντας ότι δεν παρέλαβε τίποτα, παρά όο ένα μπάχαλο;;;
Στην κοινή ελληνική:"Καλές οι δημοκρατικές διαδικασίες, αρκεί να μας βολεύουν".
Λοιπόν, κύριε Λογοθέτη, ή εμπιστευόμαστε την κρίση των συναδέλφων ή όχι σε κάθε περίπτωση. Όλα τα άλλα είναι ¨προφάσεις εν αμαρτίαις". Και βέβαια δεν είχα την παραμικρή ψευδαίσθηση για τα παιχνίδια που παίζονται σε όλες αυτές τις κρίσεις και τις συμφωνίες μεταξύ σας (τόσοι δικοί μας, τόσοι δικοί σας και όσοι δεν έχουν ούτε ΝουΔόσημα ούτε ΠαΣοΚόσημα, ας πρόσεχαν).
Όμως με εξοργίζει αφάνταστα το να μας θεωρείς ηλίθιους και να "θεωρητικοποιείς" με αστεία επιχειρήματα τις ειλημμένες σου αποφάσεις, σε όσες περιπτώσεις έχεις αποφασίσει να τοποθετηθείς ενάντια στη θέληση των συλλόγων.
Εκτός κι αν θεωρείς ότι τα πολλά πτυχία - πολλά από τα οποία είναι μουσαντένια, και ξέρεις πολύ καλά ποια - μπορούν να βαρύνουν περισσότερο από τη συνολική στάση των υποψηφίων, την οποία γνωρίζουν πολύ καλά οι συνάδελφοι και αυτήν αξιολογούν.
Υ.Γ. Επειδή γνωρίζω ότι δε δημοσιεύεις όλα τα σχόλια, σε περίπτωση μη δημοσίευσης θα έκανες τον κόπο να μου εξηγήσεις το λόγο;
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ;
ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.
ΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΧΕΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ Σ΄ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΜΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ;
ΚΑΝΕΝΑΣ.
ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΘΟΛΟΥΡΑ.
Μπορείτε να με βοηθήσετε με μια δημοσίευσή σας που να ξεκαθαρίζει ποιες μπορεί να είναι οι εξωδιδακτικές ασχολίες των εκπαιδευτικών;
Το survey, το κλείσιμο λεωφορείων για εκδρομές,το πρωτόκολλο είναι αρμοδιότητα των δασκάλων;Μάλιστα σε ένα πολυθέσιο σχολείο που διαθέτει και υποδιευθυντή.Σας παρακαλώ να με βοηθήσετε αναφέροντας μου τη σχετική νομοθεσία.
Σας ευχαριστώ και λυπάμαι που δημοσιεύω το σχόλιό μου σε "λάθος " Θέμα. Π.Μ.
omws tha prepei na laveis ypopsh soy oti oi syllogoi stis perissoteres peroptwseis epilegoun oxi me antikeimenikothta ton pio ikano alla auton pou pisteuoun oti tha einai pio xalaros gia na perasoun xalara.Episis mi ksexnas kai tis mikropsixies pou anaptyssontai se ena syllogo.Apopsi mou an exei to sumvoulio proswpiki apopsi gia kapoion upopsifio na prohghthei aytos.
Και ο πρώτος έχει δίκιο και ο δεύτερος. Στη τοποθέτηση του τρίτου έχω ενδοιασμό για τον τρόπο απόκτησης κάποιων πτυχίων και όχι μόνο...βλέπε Ιταλία κ.λ.π.Εκείνο που μας λείπει τελικά από τον κλάδο είναι συγκροτημένες προσωπικότητες χωρίς απωθημένα,μικρότητες και μιζέρια...!!
Ο προβληματισμός σου Γιάννη, προβλημάτισε κι εμένα. Κοίτα λοιπόν πως σκέφτομαι:
Δε συμφωνώ με τη συνέντευξη ως μέσο επιλογής Δ/ντων και Σχ. Συμβούλων. Θεωρώ ότι ο υποκειμενικός παράγοντας, τα πρώην στελέχη, ο κομματισμός, τα "μιλημένα πρόσωπα" κ. ά. κυριαρχούν και δεν παρέχουν ίσες ευκαιρίες σε όλους.
Πιστεύω πως όσο αξίζει η εμπειρία αξίζουν και τα πτυχία, γιατί ο κάτοχος πτυχίων σίγουρα κουράστηκε για να τα αποκτήσει και συχνά είναι αρκετά πιο ενημερωμένος από αυτόν που έχει ως προσόν του κατά κύριο λόγο την προϋπηρεσία του. Δεν πρέπει να προτιμηθούν και νεότεροι δάσκαλοι για στελέχη; Επίσης δε μου αρέσει αυτή η ομοφωνία στις απόψεις των συλλόγων Διδασκόντων, δηλαδή να μην ψηφίζουν αλλά να αφήνουν το ΠΥΣΠΕ να αποφασίσει. Διαπιστώνω πως όταν το θέμα δε μας αφορά προσωπικά κάνουμε τον "Πόντιο Πιλάτο", ξεχνάμε τα λάθη του παρελθόντος ή την προσωπικότητα μερικών υποψηφίων και εύκολα γινόμαστε μια μάζα χωρίς προτάσεις, χωρίς να μπορούμε να αναλάβουμε το βάρος της γνώμης μας. Σκέψου λοιπόν πως υπάρχουν και συνάδελφοι που δεν έχουν γνωριμίες, προϋπηρεσία αλλά διαθέτουν πτυχία, όραμα, θέληση και θέλουν από κάπου να ξεκινήσουν. Δεν πρέπει να τους υποστηρίξεις, να τους δώσεις μια ευκαιρία; Γιατί συνέχεια τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα. Η θέση κάποιου δεν κληρονομείται αλλά διεκδικείται...και την παίρνει ο πιο κατάλληλος συνυπολογίζοντας όλες τις παραμέτρους.
Για τη Σοφία
Όλα τα σχόλια - πλην των χυδαίων- δημοσιεύονται.
Καλά ο Δ/ντης πάει να γίνει ΥΠΟδιευθυντής;Κουφό ....
Τόσο πολύ δε μπορεί χωρίς τίτλο ;
Συμφωνώ με τη Σοφία...Θα βγούνε πάλι Υποδιευθυντές αυτοί που θα σου υποδείξει το Συμβούλιο...γιατί κανείς δε θέλει να αντιταχτεί...και να ξεβολευτεί και τις αστειότητες που λες φίλε Γιάννη ....είναι Βαράτε με κι ας κλαίω....
Πραγματικά συνάδελφε , θα περίμενα ότι ως εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών , ο όποιος έχεις προέλθει από μια εκλογική διαδικασία, θα είχες πιο κατασταλαγμένες και κυρίως πιο δημοκρατικές αντιλήψεις για την γνώμη του λαού και τη στάση που πρέπει να κρατήσεις. Ειδικά, όταν αυτός ο λαός είναι επιστημονικό προσωπικό, το οποίο μπορεί να κρίνει υπεύθυνα ποιος είναι κατάλληλος για τη θέση του υποδιευθυντή του σχολείου του, συνυπολογίζοντας την επιστημονική, παιδαγωγική και διοικητική κατάρτιση των υποψηφίων με την προσωπικότητα, τη γενική συγκρότηση του υποψηφίου και, κυρίως, την ικανότητά του να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να επιλύει προβλήματα και να
εμπνέει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους.
Μη μας υποτιμάς συνάδελφε!
Υ. Γ. Οι λευκές ψήφοι δεν λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό της πλειοψηφίας σε όλες τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων. Κοίταξέ το…
επειδή κι εμάς ως σύλλογος μας προβλημάτισε η διαδικασία, μηπως έχει υπόψη σου κάποια αιτιολογημένη πρόταση;κατόπιν εορτής βέβαια, αλλά τουλάχιστον να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης...
Ελένη
Εννοείται ότι θα πρέπει να "ακολουθήσεις το ό,τι πει ο λαός"!Όπως πολύ σωστά ανέφερε πιο πάνω ένας συνάδελφος άλλωστε κι εσείς με αυτή τη διαδικασία δεν εκλεχτήκατε;Ο Σύλλογος Διδασκόντων γνωρίζει κι έχει την κρίση να επιλέξει τον καταλληλότερο για αυτή τη θέση.Πόσο μάλλον αν πέρσι είχε έναν υποδιευθυντή "φάντασμα"!!!Ένα φάντασμα λοιπόν που θέλει και φέτος να πάρει τον τίτλο!!Και δυστυχώς επειδή ζούμε σίγουρα σε χρόνια αναξιοκρατίας ο έχων τις διασυνδέσεις θα επιλεγεί,αγνοώντας και πάλι τη φωνή του λαού!!
Όπως φαίνεται μερικοί έχουν περισσό θράσος! Βλεπε Υποδιευθυντη Φάντασμα.. Αραγε το ΠΥΣΠΕ στου οποιου το όνομα ορκίζεται(γιατι αραγε!!!!) θα τον δικαιωσει;Κι ας μη ξεχνάμε φωνη λαού οργη Θεου..
Αμφισβητώ ότι η φωνή λαού είναι πάντα και η πιο βαρύνουσα ,γιατί έχω υπόψη μου σύλλογο που υπερψήφισε υποψήφιο, με μόνο κριτήριο,ποιος από τους δύο θα είχε ή μάλλον δεν θα είχε άποψη,μιας και ο έτερος παραείχε άποψη για ανοιχτό καιπαραγωγικό, κτλ, σχολείο και θα ανέβαζε τα στανταρς και κοινώς, θα μας έτρεχε.
Κατά τη γνώμη το ΠΥΣΠΕ πρέπει να διαβάσει καλά και να τηρήσει ό,τι ακριβώς λέει ο νόμος 3848 σχετικά. Δηλαδή να ελέγξει εάν η αιτιολόγηση της επιλογής του ενός ή του άλλου υποψηφίου είναι σωστά τεκμηριωμένη στο πρακτικό και υποστηρίζεται από το σχετικό φάκελο του υποψηφίου. Επιτέλους ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας απέναντι στο νόμο! Εμείς στο σχολείο μας το κάναμε με υποδειγματικό τρόπο και με ένα σύλλογο διδασκόντων που απέδειξε ότι είναι αρκετά ώριμος να κρίνει, να αποφασίσει και να στηρίξει ανοικτά και τεκμηριωμένα τις όποιες επιλογές του.
Υπάρχει και το Αγιο Πνεύμα...
Ευχαριστώ για τις προτάσεις και τα σχόλια που τα διαβάζω με προσοχή αλλά θέλω να πω δυο κουβέντες.
Ποτέ δεν αισθάνθηκα επαγγελματίας συνδικαλιστής αφού είμαι μόλις δυόμισι χρόνια αιρετός και δε σκοπεύω να κάνω καριέρα. Σε όσους μιλάνε για ειλημμένες αποφάσεις να τους ενημερώσω ότι δεν έχω λάβει μέρος μέχρι τώρα σε καμιά διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης (Δ/ντών, Υποδιευθυντών) αφού το 2007 δεν ήμουν αιρετός και το καλοκαίρι στις πρόσφατες κρίσεις Διευθυντών ως υποψήφιος ήμουν εκτός συμβουλίου.
Όσοι απαξιώνουν τίτλους και πτυχία χαρακτηρίζοντας τα «μουσαντένια» ας γράφουν τουλάχιστον το όνομά τους.
Την πρόταση επιλογής Υποδιευθυντή την αντιλαμβάνομαι ως μια κορυφαία διαδικασία στο Σύλλογο Διδασκόντων με καθορισμό κριτηρίων , μοριοδότηση και κατάθεση επώνυμων απόψεων και θέσεων . Μεγάλα παιδιά είμαστε άλλωστε και μπορούμε να συζητάμε και να αποφασίσουμε χωρίς να κρυβόμαστε και κυρίως χωρίς να φοβόμαστε . Και επειδή φοβάμαι ότι με τη θέση αυτή θίγω για δεύτερη φορά δημοκρατικές ευαισθησίες όσων μου κούνησαν το δάχτυλο και μου τράβηξαν το αυτί με τα σχόλιά τους, για εξιλέωση, τους αφιερώνω το βίντεο που είναι στο http://www.youtube.com/watch?v=En_3rICinMQ&feature=related
Εκτός από μεγάλα παιδιά, είμαστε πάνω από όλα επαγγελματίες και δη μορφωμένοι, με άποψη, που πλάθουμε παιδικές ψυχές, άρα θα έπρεπε να είμαστε ειλικρινείς, δίκαιοι και ακέραιοι. Έτσι δεν είναι;
«Και αν ο Γ΄Υποψήφιος με τις 4 ψήφους έχει χαρτούρα εκατό τόνων, περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας, διοικητική εμπειρία και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο ενώ ο πρώτος έχει μόνο το χαρτί της ακαδημίας το παραβλέπεις και παραβιάζεις το νόμο που λέει ότι πρέπει να συνυπολογιστούν και αυτά;»
Τι παπατζιλίκια είναι αυτά ρε Λογοθέτη;
Δεν ντρέπεσαι που τα γράφεις;
Εσύ ρε μεγάλε πώς έγινες αυτό που είσαι, με την συναίνεση και την αποδοχή των συναδέλφων σου ή με τα προσόντα που παραθέτεις στο προφίλ σου και προβάλεις όσο δεν παίρνει άλλο;
Μέχρι το ότι ήσουν έφεδρος αξιωματικός (ΠΖ) παραθέτεις ως προσόν για να τονίσεις το εγώ σου.
Δεν μου λες, στο στρατό που ήσουν αξιωματικός όπως γράφεις ποιον έβαζες υπεύθυνο για την αγγαρεία, τον πιο χαβαλεντζή που τον γούσταραν όλοι ή τον πιο ικανό να σου κάνει την δουλειά;
Σοβαρέψου Λογοθέτη..!!!
Κάνε το παιχνιδάκι σου αλλά μην μιλάς για αξιοκρατία και μην το παίζεις θλιμμένη χήρα..!!
ΥΓ: Ξέρω ότι θα λογοκριθεί το μήνυμά μου (δημοκρατικότατα…!!!!) αλλά εσύ τουλάχιστον θα το διαβάσεις…!!!
Προς ανώνυμο 25/9/11 10:41 π.μ που λέει στο Υστερόγραφό του ότι "Ξέρω ότι θα λογοκριθεί το μήνυμά μου (δημοκρατικότατα…!!!!) αλλά εσύ τουλάχιστον θα το διαβάσεις…!!!"
Εχω γράψει πολλές φορές ότι όλα τα σχόλια- πριν χυδαιοτήτων- δημοσιεύονται γιατί το blog, εκτός των άλλων, αποτελεί και μέσο εκτόνωσης
Δημοσίευση σχολίου