Εφτιαξαν ιστοσελίδα για ηλεκτρονικές παραγγελίες αγροτικών προϊόντων και... έπιασαν δουλειά
Η πρωτοβουλία της εθελοντικής ομάδας δράσης της Πιερίας για την διάθεση φθηνής πατάτας μέσω ιντερνετικών παραγγελιών ήταν πηγή έμπνευσης για τους μαθητές και τους καθηγητές του 2ου ΕΠΑΛ Τρίπολης στην Τεγέα....
Τα παιδιά δημιούργησαν ένα blog, επιτυχάνοντας να συνδέσουν τους παραγωγούς της περιοχής τους, τα προϊόντα από το οροπέδιο της Μαντίνειας - τα μήλα, τις πατάτες και τα αχλάδια - με τους καταναλωτές.
«Στόχος μας ήταν να ενεργοποιήσουμε τα παιδιά και να τους δείξουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το εμπόριο», αναφέρει ο κ. Ιωάννης Χουζούρης, διευθυντής του 2ου ΕΠΑΛ Τρίπολης. Κι αυτά με τη σειρά τους αποφάσισαν να ευαισθητοποιήσουν τους καταναλωτές.
Οι μαθητές του ΕΠΑΛ προέρχονται όλοι από αγροτικές οικογένειες και η ενέργεια αυτή ελπίζουν ότι μπορεί να ενισχύσει την τοπική κοινωνία, που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες.
Εκαναν μόνοι τους έρευνα αγοράς, καθόρισαν τις τιμές, τις ελάχιστες ποσότητες και κατασκεύασαν το ιστολόγιο, αξιοποιώντας παίρνοντας το... know how της ομάδας δράσης της Πιερίας.
Στο ιστολόγιό τους, στη διεύθυνση http://koinoniatripolis.blogspot.com, μπορεί καθένας να ενημερωθεί για τις προσφορές των παραγωγών, τα προϊόντα και τα σημεία συνάντησης και πώλησης.
Οι παραγγελίες γίνονται αποκλειστικά και μόνον ηλεκτρονικά, μέσω e-mail, στη διεύθυνση που δίνει το blog, αναφέροντας το είδος και την ποσότητα που επιθυμούν οι καταναλωτές να παραγγείλουν. Οι παραγγελίες προωθούνται στους παραγωγούς της περιοχής με σειρά προτεραιότητας.
Σύμφωνα με τον κατάλογο, που έχουν καταρτίσει οι μαθητές, οι τιμές και οι ποσότητες των Μαντινειακών προϊόντων, που διακινούνται μέσω της ιστοσελίδας, έχουν καθορισθεί ως εξής:
- μήλα, με 0,75 ευρώ το κιλό (Στάρκιν- Ντελίσιους ΠΟΠ) με ελάχιστη ποσότητα τα 5 κιλά
- αχλάδια, με 1 ευρώ το κιλό (Κρυστάλλι) με ελάχιστη ποσότητα τα 5 κιλά
- πατάτα, με 0,35 ευρώ το κιλό (Τρίπολης Σπούντα) με ελάχιστη ποσότητα τα 20 κιλά.
«Μέσα σε τρείς ημέρες δεχτήκαμε εκατό παραγγελίες, γεγονός που αποδεικνύει την μεγάλη ανάγκη του κόσμου για φθηνότερα προϊόντα. Σκεφτόμαστε στον 2ο κύκλο παραγγελιών, που ξεκινάει την Δευτέρα και θα διαρκέσει μέχρι το Πάσχα, να διαθέσουμε και λάδι» λέει στο Βήμα ο κ. Χουζούρης και προσθέτει: «Δεν έχουμε πρόθεση να χτυπήσουμε τις λαϊκές αγορές, αλλά να πιέσουμε για τη μείωση και των τιμών των σούπερ μάρκετ».
Τα προϊόντα φθάνουν στις πόρτες των καταναλωτών από τους ίδιους τους παραγωγούς. Αποστολές γίνονται και στην Αθήνα, αφού πολλοί παραγωγοί φέρνουν τα προϊόντα τους στις λαϊκές αγορές της πρωτεύουσας.
ΤΟ ΒΗΜΑ
Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου