Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Στη Γ.Σ των εκπαιδευτικών του 2ου Γραφείου στο Μαρούσι

Με τους συναδέλφους μου εκπαιδευτικούς του 2ου Γραφείου της Διεύθυνσής μας είχα την ευκαιρία να επικοινωνήσω σήμερα το πρωί , στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου τους, που έγινε στο 3 Δ.Σ Αμαρουσίου.
Στη σύντομη παρέμβασή μου, πέρα από την ενημέρωση για τη λειτουργία του ΠΥΣΠΕ μας, είχα την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί τους κάποιες σκέψεις που έχουν να κάνουν με το θεσμό και το ρόλο του Αιρετού.
Θετική απήχηση στους συναδέλφους φαίνεται να είχαν οι θέσεις μου για ένα αντικειμενικό και αδιάβλητο σύστημα επιλογών στελεχών εκπαίδευσης με κατάργηση των συνεντεύξεων αλλά και η πρότασή μου για μοριοδότηση των αποσπάσεων, έτσι ώστε να σταματήσει ο παραγοντισμός και οι πελατειακές σχέσεις ανάμεσα σε αιρετούς και συναδέλφους .
Αλλά γι αυτές τις απόψεις όπως και τις θέσεις μου για τη δομολειτουργική των Υπηρεσιακών Συμβουλίων και το ρόλο του αιρετού σ’ αυτά, θα επανέλθω με επόμενες αναρτήσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: