Εύγε στην Περιφερειακή Διευθύντρια Ηπείρου Δώρα Χουλιάρα που προσπαθεί να βάλει φρένο στη διδακτική μέθοδο (;;;) που αναγάγει την κατ’ οίκον εργασία σε βασανιστήριο για τους μαθητές.
Διαβάζω εδώ ότι σε συνάντηση των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου η κ. Χουλιάρα ανέφερε... «Σε συνέχεια ενός σεμιναρίου που έγινε πέρυσι στην Άρτα θα επιμείνω στην κατ’ οίκον εργασία που ορισμένοι συνάδελφοι – δεν ξέρω για ποιο λόγο το κάνουν – την καθιστούν αντί για υποστηρικτικό εργαλείο της διδακτικής πράξης, σε βασανιστήριο. Σ’ αυτό επιμένω και θα επιμείνω πάρα πολύ και σκληρά γιατί δεν ζούμε στην εποχή του ’40 ή του ’50, ούτε οι σημερινοί δάσκαλοι πρέπει να μοιάζουν στους δικούς μας δασκάλους. Άλλο το τότε, άλλο το τώρα. Δεν μπορεί ούτε και οι γονείς – αν και δεν πρέπει να παρεμβαίνουν στο διδακτικό έργο – να απαιτούν για παράδειγμα ένα κάρο φωτοτυπίες. Ο μαθητής είναι για να μαθαίνει και όχι για να βασανίζεται. Κάποιος πρέπει να υποστηρίξει και τον μαθητή τελικά».
Με την ευκαιρία να θυμηθούμε όλοι μας [ ειδικά δε αυτοί που περιμένουν στην ουρά για να ξεχαρβαλώσουν το φωτοτυπικό] την οδηγία Φ .12/428/85241/ Γ 1/18-8-2003 του Υπουργείου Παιδείας η οποία αναφέρει ενδεικτικά ότι ο χρόνος ολοκλήρωσης των κατ΄οίκον εργασιών για ένα μέσο μαθητή να μην απαιτεί περισσότερο από 30 λεπτά για τις Α΄ και Β΄, 40 λεπτά γα τις Γ΄ και Δ΄ και 60΄λεπτά για τις Ε΄ και Στ΄ τάξεις
Τι αμαρτίες πληρώνει το έρμο; |
Διαβάζω εδώ ότι σε συνάντηση των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου η κ. Χουλιάρα ανέφερε... «Σε συνέχεια ενός σεμιναρίου που έγινε πέρυσι στην Άρτα θα επιμείνω στην κατ’ οίκον εργασία που ορισμένοι συνάδελφοι – δεν ξέρω για ποιο λόγο το κάνουν – την καθιστούν αντί για υποστηρικτικό εργαλείο της διδακτικής πράξης, σε βασανιστήριο. Σ’ αυτό επιμένω και θα επιμείνω πάρα πολύ και σκληρά γιατί δεν ζούμε στην εποχή του ’40 ή του ’50, ούτε οι σημερινοί δάσκαλοι πρέπει να μοιάζουν στους δικούς μας δασκάλους. Άλλο το τότε, άλλο το τώρα. Δεν μπορεί ούτε και οι γονείς – αν και δεν πρέπει να παρεμβαίνουν στο διδακτικό έργο – να απαιτούν για παράδειγμα ένα κάρο φωτοτυπίες. Ο μαθητής είναι για να μαθαίνει και όχι για να βασανίζεται. Κάποιος πρέπει να υποστηρίξει και τον μαθητή τελικά».
Με την ευκαιρία να θυμηθούμε όλοι μας [ ειδικά δε αυτοί που περιμένουν στην ουρά για να ξεχαρβαλώσουν το φωτοτυπικό] την οδηγία Φ .12/428/85241/ Γ 1/18-8-2003 του Υπουργείου Παιδείας η οποία αναφέρει ενδεικτικά ότι ο χρόνος ολοκλήρωσης των κατ΄οίκον εργασιών για ένα μέσο μαθητή να μην απαιτεί περισσότερο από 30 λεπτά για τις Α΄ και Β΄, 40 λεπτά γα τις Γ΄ και Δ΄ και 60΄λεπτά για τις Ε΄ και Στ΄ τάξεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου