Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

Διδάσκουμε μαθητές και όχι περιεχόμενα μαθημάτων

Εύγε στην  Περιφερειακή Διευθύντρια Ηπείρου Δώρα Χουλιάρα που προσπαθεί να βάλει φρένο στη διδακτική μέθοδο (;;;)  που αναγάγει την κατ’ οίκον εργασία σε βασανιστήριο για τους μαθητές.


Τι αμαρτίες πληρώνει το έρμο;

Διαβάζω εδώ ότι σε συνάντηση των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου  η κ. Χουλιάρα ανέφερε...   «Σε συνέχεια ενός σεμιναρίου που έγινε πέρυσι στην Άρτα θα επιμείνω στην κατ’ οίκον εργασία που ορισμένοι συνάδελφοι – δεν ξέρω για ποιο λόγο το κάνουν – την καθιστούν αντί για υποστηρικτικό εργαλείο της διδακτικής πράξης, σε βασανιστήριο. Σ’ αυτό επιμένω και θα επιμείνω πάρα πολύ και σκληρά γιατί δεν ζούμε στην εποχή του ’40 ή του ’50, ούτε οι σημερινοί δάσκαλοι πρέπει να μοιάζουν στους δικούς μας δασκάλους. Άλλο το τότε, άλλο το τώρα. Δεν μπορεί ούτε και οι γονείς – αν και δεν πρέπει να παρεμβαίνουν στο διδακτικό έργο – να απαιτούν για παράδειγμα ένα κάρο φωτοτυπίες. Ο μαθητής είναι για να μαθαίνει και όχι για να βασανίζεται. Κάποιος πρέπει να υποστηρίξει και τον μαθητή τελικά».

Με την ευκαιρία να θυμηθούμε όλοι μας  [ ειδικά δε  αυτοί  που περιμένουν  στην ουρά  για να ξεχαρβαλώσουν  το φωτοτυπικό]  την οδηγία  Φ .12/428/85241/ Γ 1/18-8-2003  του Υπουργείου Παιδείας η οποία αναφέρει ενδεικτικά  ότι  ο χρόνος ολοκλήρωσης των κατ΄οίκον εργασιών για ένα μέσο μαθητή να μην απαιτεί περισσότερο από 30 λεπτά για τις Α΄ και Β΄, 40 λεπτά γα τις Γ΄ και Δ΄  και 60΄λεπτά για τις Ε΄ και Στ΄ τάξεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: