Με άρθρο του ο Κώστας Θεριανός απαντά σε κάποιους -δημοσιογράφους και ερευνητές- που εργολαβικά και κατ΄εξακολούθηση τον τελευταίο καιρό, μας στοχοποιούν και προσπαθούν να απαξιώσουν το έργο μας.
Μου άρεσε πολύ το τελευταίο κομμάτι που λέει...
"... Λόγω της δουλειάς των εκπαιδευτικών έχει αντέξει ως τώρα η συνοχή του κοινωνικού ιστού, σε μια εποχή έντονων μεταβολών και αντιθέσεων (μεταναστευτικά ρεύματα, κοινωνία του θεάματος κ.λ.π), κάτω από αντίξοες συνθήκες, παρά την συνεχόμενη υποχρηματοδότηση της παιδείας και την προσπάθεια απαξίωσης του έργου τους.
Λόγω της δουλειάς των εκπαιδευτικών μαθαίνουν γράμματα τα παιδιά των φτωχών που φοιτούν στο δημόσιο σχολείο.
Κανείς δεν έμαθε γράμματα από δημοσιογράφους που αναζητούν υπεράριθμους εκπαιδευτικούς και από ερευνητές που κάνουν διαιρέσεις στα γραφεία τους, θεωρώντας την παιδεία και το κοινωνικό κράτος αντιοικονομικά (για ποιον άραγε;).
Χωρίς εκπαιδευτικούς οι μαθητές δεν μαθαίνουν γράμματα. Χωρίς εργάτες δεν παράγονται προϊόντα. Χωρίς δημοσιογράφους και ερευνητές που απαξιώνουν τους πρώτους και τους δεύτερους δεν νομίζουμε ότι χάνει κάτι η κοινωνία.
Έτσι…για να σκεφτούμε ποιοι είναι οι πραγματικοί υπεράριθμοι"
Ολόκληρο το άρθρο είναι εδώ
Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου