Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Προς την σημαία...

Κομοτηνή, μνημείο Ηρώων
Με αφορμή αυτό

Έφεδρος Ανθυπολοχαγός (ΠΖ) / επικεφαλής αγήματος της ΧΧΙ Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας για την κυριακάτικη έπαρση στο μνημείο Ηρώων.
Μετά από 28 μήνες θητεία, μετράω μέρες για το πολυπόθητο απολυτήριο.  Ξέρω ότι είναι η τελευταία μου.
-Τελευταία σημαία, λέω, ας την ευχαριστηθώ!
 Δίνω παράγγελμα, δυνατά και ελληνικά: «Προς την σημαία παρουσιάστε, αρμ!!!»
Στέκομαι κλαρίνο, βαράω και μια ωραία προσοχή και χαιρετάω τη Γαλανόλευκη που υψώνεται στον θρακιώτικο ουρανό! 

-----------------------------------------------------------

Η σημαία για μένα δεν είναι απλώς ένα κομμάτι ύφασμα… δεν είναι μόνο ένα λευκό μάρμαρο από τον τάφο των γονιών μου στο χωριό… δεν είναι το πατρικό μου σπίτι, τα κεραμίδια, οι πέτρες και τα ξύλα του … δεν είναι μόνο αυτό που λέμε  η ιδέα της πατρίδας και της πίστης… είναι όλα αυτά μαζί και κάτι ακόμα… Η δημοκρατία. Μου είναι αδιάφορο αν κάποιοι διεθνιστές του κώλου ή χαζοχαρούμενοι αναρχοαυτόνομοι την καίνε.
Γιατί η δικιά μου η σημαία  συμπεριλαμβάνει και την πολύτιμη ελευθερία να την καίω ή να της παρουσιάζω όπλα …

Δεν υπάρχουν σχόλια: