tag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post8595016443900997220..comments2023-06-03T18:58:19.036+03:00Comments on Γιάννης Λογοθέτης: "Φόρουμ" ιδεών για μελέτες περιπτώσεων κατά τη διαδικασία συνεντεύξεων υποψηφίων ΔιευθύντωνΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ http://www.blogger.com/profile/16098002630582498065noreply@blogger.comBlogger57125tag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-85086122112192883202013-09-09T19:53:58.323+03:002013-09-09T19:53:58.323+03:00συνδιδασκαλία 2 δασκάλων σε Ε και ΣΤ
Τι ισχύει τώ...συνδιδασκαλία 2 δασκάλων σε Ε και ΣΤ<br /><br />Τι ισχύει τώρα για την διδασκαλία της Γλώσσας από τον ένα δάσκαλο στις δύο τάξεις και τα Μαθηματικά & Φυσικά από τον άλλο; ( με τις ακόλουθες αλαγές στο πρόγραμμα) Παλιότερα υπήρχε θετική οδηγία από το ΠΙΜανωλης Χειλαδακηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-79484160947582773972011-07-23T13:07:11.728+03:002011-07-23T13:07:11.728+03:00νιώθω άβολα ως αιρετός που έστω και άθελα προσπέρα...νιώθω άβολα ως αιρετός που έστω και άθελα προσπέρασα τέσσερις συνυποψήφιες , τις φίλες Τατιάννα Τζέλλου-Λάττα και Μαρία Δημακοπούλου και τις συναδέλφισσες Ιωσηφίδου Αφεντία και Βασιλείου Αλεξάνδρα που δεν τις γνωρίζω αλλά θα ψάξω να τις βρω για να μην δηλώσω σχολείο που επιθυμούν να τοποθετηθούν εκείνες.<br /><br />Πώς τα ξέρεις τα σάπια...!!! Η επιστήμη της λαμογιάς στο απόγειο!!!<br />Έφαγες κανένα κοψίδι χθες βράδυ με την κλίκα σου να γιορτάσετε τα 15/άρια;;;<br />(Εκείνη τη δύστυχη της ειδικής αγωγής-ξέρεις, τη δικιά σου που μας έλεγες πριν από ολίγα χρόνια, πώς και δεν τη βοήθησες αρκετά;;; Ίσως δε σου πρόσφερε όσα εκείνη απ΄τα παλιά,,,ξέρεις του κυλικείου)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-24761964215399539322011-07-22T12:12:15.257+03:002011-07-22T12:12:15.257+03:00Ασφαλώς και οι γονείς έχουν τον πρώτο λόγο για την...Ασφαλώς και οι γονείς έχουν τον πρώτο λόγο για την εκπαίδευση του παιδιού τους. Αλλά εδώ πιστεύω ότι είναι μια ακραία περίπτωση με μια επιστημονική γνωμάτευση του κράτους. Θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα πρώτα στην οικογένεια και μετά στον εαυτό του η ένταξή του σε κανονικό σχολείο. Δείτε και πως το αντιμετωπίζει ο κ. Πλατάρος στο site. Το ΑΠΥΣΠΕ μου ήρθε κόντρα, ασφαλώς δεν διεκδικούσα και με πάρα πολλές αξιώσεις τη θέση. Δεν ξέρω τι θα μου κοστίσει στη συνέντευξη. Είχα αρνητική άποψη αλλά τη στήριξα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-77474617767950728352011-07-22T07:41:55.392+03:002011-07-22T07:41:55.392+03:00Βεβαια γιατί οι γονείς έχουν προτακτικό δικαίωμα σ...Βεβαια γιατί οι γονείς έχουν προτακτικό δικαίωμα σε ότι αφορά τη μόρφωση του παιδιού τουςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-85542516190991622592011-07-20T10:41:17.499+03:002011-07-20T10:41:17.499+03:00ΧΘΕΣ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΠΥΣΠΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΙ...ΧΘΕΣ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΠΥΣΠΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΕΔΔΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΥΣΠΕ. ΕΠΡΕΠΕ ΛΕΕΙ ΝΑ ΑΓΝΟΗΣΩ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-4102233460576455312011-07-19T09:29:01.858+03:002011-07-19T09:29:01.858+03:00Η "χαλαρή συνοχή" υπάρχει και μεταξύ υπο...Η "χαλαρή συνοχή" υπάρχει και μεταξύ υποομάδων του συστήματος ως αποτέλεσμα της αντίθεσης μεταξύ πιέσεων του γραφειοκρατικού συστήματος για ομοιομορφία και των πιέσεων εκπ/κών για αυτονομία δράσης. Ο όρος "χαλαρή συνοχή" θεωρεί ως βασικό χαρακτηριστικό των σχολικών οργανισμών την ασάφεια των στόχων και των διαδικασιών.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-13606152717749988402011-07-14T19:57:14.987+03:002011-07-14T19:57:14.987+03:00Θα ήθελα ένα σχόλιο για το θέμα:"Σύμφωνα με έ...Θα ήθελα ένα σχόλιο για το θέμα:"Σύμφωνα με έρευνες στο εκπαιδευτικό μας σύστημα εντοπίζονται στοιχεία «χαλαρής συνοχής», όπως για παράδειγμα σε σχέση με τη διδακτική μεθοδολογία που προτείνεται (π.χ. μετωπική διδασκαλία, μέθοδος project) ή σε σχέση με την εφαρμογή καινοτομιών (π.χ. ευέλικτη ζώνη) ή σε σχέση με τις αντιδράσεις και τις επιρροές που ασκούνται από το περιβάλλον σε μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (π.χ. συνδικαλιστική κάλυψη ή και παρώθηση σε άρνηση εφαρμογής νομοθετικών ρυθμίσεων ή καινοτομιών)".Εννοεί χαλαρή συνοχή ανάμεσα σε αυτά που προγραμματίζονται και αυτά που υλοποιούνται τελικά;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-70272028686495085052011-07-14T09:42:57.269+03:002011-07-14T09:42:57.269+03:00Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει με...Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του αναφέρει ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών δε θα μπορέσει να βρίσκεται στο σχολείο. Ο Διευθυντής αναφέρει ως δικαιολογημένη την απουσία στην Προϊστάμενη αρχή και ζητά εκπαιδευτικό για να καλύψει το κενό, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις δασκάλων στη συγκεκριμένη Διεύθυνση.<br /><br />Αν η μη προσέλευση κρίνεται ως δικαιολογημένη (όπως εδώ, καιρικές συνθήκες, όχι επαναλαμβανόμενο γεγονός) τότε δε συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα (στο αρ. 107 του Υ.Κ. η μη δικαιολογημένη προσέλευση συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα).Το άρ. 657 του Αστικού Κώδικα αναφέρει πως ο εργαζόμενος διατηρεί την αξίωση καταβολής μισθού , όταν δεν μπορεί να εργαστεί λόγω ανυπαίτιου κωλύματος, όπως εδώ των καιρικών συνθηκών. <br />Προς επιβεβαίωση ζητά ο Δ/ντής βεβαίωση του Λιμεναρχείου ότι δεν πραγματοποιήθηκαν δρομολόγια και υποθέτουμε πως δεν υπήρχε διαθέσιμο αεροπλάνο. Εφόσον η απουσία είναι έκτακτη 1-5 ημέρες ο Δ/ντής είναι υποχρεωμένος τηρήσει την απόφαση του Συλ. Διδ/ντων για το τι γίνεται σε έκτακτη απουσία συναδέλφου και να μη ζητήσει αναπλήρωση από τη Δ/νση, αφού υπάρχουν και διαπιστωμένες ελλείψεις δασκάλων. Σύμφωνα με το Σαϊτη, το θέμα αναπλήρωσης ανήκει στη δικαιοδοσία του Δ/ντή Εκπ/σης ή του Γραφείου μόνο για απουσία πάνω από μια εβδομάδα.Την ημέρα αυτή θα μπορούσε ο Δ/ντής να την δώσει ο "κανονική άδεια" προς αποφυγή νομικών κενών. <br />Υ.Γ. Η αίτηση άδειας που αναφέρεται στον Υ.Κ. για απουσία από την έδρα εργασίας του εκπαιδευτικού το Σαββατοκύριακο, νομίζω πως είναι ένας νόμος που στις ημέρες μας δεν εφαρμόζεται, όταν οι μετακινήσεις εντός κι εκτός της ...χώρας έχουν απλουστευτεί και συντομευτεί. Για φανταστείτε τι θα γίνει, αν όσοι εκπαιδευτικοί φεύγουν το Σαββατοκύριακο ή και τις καθημερινές ακόμη να αιτηθούν αίτηση από τον Προϊστάμενο μέσω του Δ/ντή. Πού λαμβάνει χώρα ο εκσυγχρονισμός των νόμων και η θεωρία της ανθρώπινης συμπεριφοράς;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-48858572175941753482011-07-12T23:04:38.711+03:002011-07-12T23:04:38.711+03:00Διάχυση καλών πρακτικών:ευρεία -διαδυκτιακή-δημοσί...Διάχυση καλών πρακτικών:ευρεία -διαδυκτιακή-δημοσίευση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την υλοποίηση καινοτόμων και άλλων προγραμμάτων και αφορούν εκπαιδευτικές διαδικασίες,εκπαιδευτικά μοντέλα,διοικητικές μεθόδους,εφαρμογές ΤΠΕ και άλλα παρόμοια.<br />Παυλίδου Μαριάνθη-ΧαιδάριAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-59628517164127479282011-07-12T21:09:34.699+03:002011-07-12T21:09:34.699+03:00Ευχαριστώ για την απάντηση,μάλλον δεν κάλυψα όλη τ...Ευχαριστώ για την απάντηση,μάλλον δεν κάλυψα όλη την απάντηση αλλά είπα τα πιο σημαντικά πράγματα που αφορούν το διευθυντή του σχολείου. Ωστόσο, τι σχέση έχει η ηλεκτρονική ψηφοφορία με τους γονείς και τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας; Προσωπικά μίλησα για την ανάρτηση και τη χρήση ψηφιακού υλικού, μια ιδέα που τρέχει... Καλή επιτυχία σε όλους. Δεν ξέρω πως αξιολογούν, ασφαλώς δεν είναι μια εξέταση γνώσεων.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-40278451782277122772011-07-12T18:11:09.682+03:002011-07-12T18:11:09.682+03:00Για να κατέβουν τα επίπεδα του stress(!) της Ηλεκτ...Για να κατέβουν τα επίπεδα του stress(!) της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης η απάντηση είναι στη σελίδα 148-150 του βιβλίου που είχε μοιραστεί στα σχολεία για τους Διευθυντές ''Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης'' του Ι.Κατσαρού.<br />Μαριάνθη Παυλίδου -ΧαιδάριAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-85510617538803160722011-07-12T12:17:15.894+03:002011-07-12T12:17:15.894+03:00Για την έννοια "διάχυση καλών πρακτικών"...Για την έννοια "διάχυση καλών πρακτικών" δείτε και την απάντηση του θέματος 66 στο http://plataros.blogspot.com/2011/06/blog-post_30.html<br />ΝατάσαAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-67679604655429981602011-07-12T01:53:18.515+03:002011-07-12T01:53:18.515+03:00Δημοσιεύω σχόλιο που μάλλον από λάθος αναρτήθηκε σ...Δημοσιεύω σχόλιο που μάλλον από λάθος αναρτήθηκε στο http://logothetis63.blogspot.com/2011/06/blog-post_3255.html<br /><br />"Eleni είπε...<br /><br />Ευχαριστώ πολύ Μ.Μ για την απάντησή σου .Με βοήθησες πολύ!<br />Όσο για τις καλές πρακτικές απαντώ στον Παρίσση<br />θεωρώ ότι είναι:το θετικό κλίμα και η ειλικρινής συνεργασία με τους εκπ.<br />η συνεργασία με τους γονείς,οι ομαδοκεντρικες διδακτικές διαδικασίες ,η επιμόρφωση σε διοικητικά θέματα,η χρήση του ιστολογίου για καθημερινή επικοινωνία..."ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ https://www.blogger.com/profile/16098002630582498065noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-69364107120004748372011-07-11T20:07:59.734+03:002011-07-11T20:07:59.734+03:00Σήμερα πήγα στη προγραμματισμένη συνέντευξη των δι...Σήμερα πήγα στη προγραμματισμένη συνέντευξη των διευθυντών σχολείων.<br /><br />Το θέμα μου ήταν το εξής:<br /><br />Στη σύγχρονη διοίκηση ο πολίτης είναι στο επίκεντρο όλων των δράσεών της. Ειδικότερα η ηλεκτρονική διακυβέρνηση απευθύνεται αποκλειστικά στους πολίτες και τις επιχειρήσεις για να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους, τόσο για τη διαβίωση, την εργασία και την επιχειρηματικότητά τους στην Ευρώπη, όσο και σαν χρήστες των διοικητικών υπηρεσιών, ως φορολογούμενοι και ως συμμέτοχοι στη δημοκρατία. Το γεγονός ότι όλες οι δημόσιες υπηρεσίες θα πρέπει να σχεδιάζουν τις διαδικασίες τους από τη σκοπιά του χρήστη σημαίνει ότι πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι απαιτήσεις, οι προτεραιότητες και οι προτιμήσεις κάθε μεμονωμένης κατηγορίας χρηστών. Όλα αυτά αφορούν και την εκπαίδευση, την οποία εσείς υπηρετείτε ως Διευθυντής/Διευθύντρια σχολείου.<br /><br />Απάντησα σε ότι αφορά την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και είπα ότι τη φάση εφαρμογής θα πρέπει να την ακολουθεί ένα στάδιο αξιολόγησης και επανατροφοδότησης έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι ότι οι τεχνολογικές εφαρμογές αποβλέπουν τελικά στην εξυπηρέτηση του χρήστη και αν τελικά τον ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσει μια τέτοια μορφή επικοινωνίας και συνδιαλλαγής με το σχολείο.<br />Δεν ξέρω αν έπρεπε να προσθέσω κάτι για την ασφάλεια, την προσβασιμότητα κα το λογισμικό ανοκτού κώδικα. Δηλαδή απάντησα λίγο γενικά και όχι συγκεκριμένα. Ποιό νομίζετε ότι είναι το πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης απάντησης. Θέμα λίγο παγίδα... <br /><br />Pascal <br />Αν θέλετε απαντήστε για να κατέβει το επίπεδο του stress...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-29533524908159806002011-07-09T03:16:05.617+03:002011-07-09T03:16:05.617+03:00ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Οι Διευθυντές σχολικών μονάδων στο πλαί...ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:<br />Οι Διευθυντές σχολικών μονάδων στο πλαίσιο της ευθύνης τους, πρέπει να υποστηρίζουν από διοκητική άποψη την εφαρμογή εκπαιδευτικών καινοτομιών και, σύμφωνα με μια άποψη, πρέπει να προωθούν τη διάχυση καλών πρακτικών, οι οποίες εισάγονται στην εκπαίδευση, τόσο στα διοικητικά, όσο και στα παιδαγωγικά θέματα.<br /><br />Ποιος θα μου εξηγήσει τη σημαίνει διάχυση καλών πρακτικών....κλπ;ΠΑΡΙΣΣΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ -ΘΕΣ/ΝΙΚΗnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-74226551080890867612011-07-08T22:38:58.307+03:002011-07-08T22:38:58.307+03:00Αγαπητέ συνάδελφε.
Οι κοινωνικές δομές δεν ίπταντα...Αγαπητέ συνάδελφε.<br />Οι κοινωνικές δομές δεν ίπτανται, αλλά προσδιορίζονται αντικειμενικά από ταξικές παραμέτρους. Άρα το τρίπτυχο που αναφέρεσαι έχει παρονομαστή το ποια κοινωνική τάξη κυβερνά και προς όφελος τίνος οργανώνει, υλοποιεί και αξιολογεί.<br />Το σχολείο που διευθύνω μέχρι τώρα έγινε αποδέκτης αιτήματος αλυσίδας Super Market να τους δοθεί κάρτα αγορών και η έκπτωση να επιστρέφεται ως ενίσχυση στο σχολέιο. Καινοτόμο, πρωτότυπο και εμβριθές. Με πρότασή μου ο ΄σύλλογος ομόφωνα το αρνήθηκε. Πώς αξιολογείται η πράξη με φόντο ένα όραμα του Γληνού ή του Παπαμαύρου και πώς με φόντο το όραμα της Διαμαντοπούλου; Άρα χωρίς φιλοσοφία της Παιδέιας ενταγμένη στο κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο, ιστορικό και πολιτικό, η αξιολόγηση ήταν και παραμένει ο καταλύτης χειραγώγησησ και κοινωνικής συμμόρφωσησ των δασκάλων. Θέλει λοιπόν αρετή κα τόλμη η ελευθερία, βαθιά αξιολογική πράξη για μαθητές και δασκάλους, αλλά και υποψήφιους δ/ντες <br />Για περισσότερα στο βιβλίο μου "Θέσεις και αντιθέσεις στον Άταφο νεκρο την παιδεία μας. Εκδόσεις Αλφα-Πι Χίος 2010.<br />Ευχαριστώ για την κουβέντα.<br />Μάρκος ΣκούφαλοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-13301278382047470252011-07-08T11:25:08.233+03:002011-07-08T11:25:08.233+03:00Απαντώ στην Ελένη:
Να συνειδητοποιήσω ότι δεν είμα...Απαντώ στην Ελένη:<br />Να συνειδητοποιήσω ότι δεν είμαι υπεύθυνη μόνο για το δικό μου έργο αλλά και για την εργασία που γίνεται σε ολόκληρο το σχολείο συνηθίζοντας στην ιδέα ότι θα διευθύνω ανθρώπους με διαφορετική ηλικία, ειδικότητα, γνώσεις, αντιλήψεις...<br />Να δημιουργήσω αρμονικές σχέσεις με το διδακτικό προσωπικό μέσω μιας αμφίδρομης επικοινωνίας με όλα τα μέλη της σχολικής μονάδας. Να θέσουμε μαζί το όραμα μας, τους στόχους μας και τον κανονισμό της εσωτερικής λειτουργίας του σχολείου μας<br />Να μάθω τι αναμένουν οι προϊστάμενοί μου από εμένα<br />Να μάθω να εκχωρώ αρμοδιότητες<br />Να προγραμματίσω σωστά το χρόνο με καταγραφή- ταξινόμηση δραστηριοτήτων σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση<br />Να ζητήσω ευθύτητα από τους εκπαιδευτικούς, αποδεχόμενη την καλόπιστη κριτική<br />Να ελέγξω τους χώρους του σχολείου (χρειάζονται επισκευές, βελτιώσεις;)<br />Να κάνω τις πρώτες επαφές με το σύλλογο γονέων ή/και τους γονείς όπου θα κοινωποιήσω τους στόχους, όραμα του σχολείου μας και τον κανονισμό εσωτερικής λειτουργίας του σχολείου<br />Να αρχίσω να γνωρίζω τους μαθητές του σχολείου (Μ.Μ)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-65091899653409911262011-07-07T19:26:45.270+03:002011-07-07T19:26:45.270+03:001.Η έρευνα στα θέματα Εκπαιδευτικής Διοίκησης έχει...1.Η έρευνα στα θέματα Εκπαιδευτικής Διοίκησης έχει αναδείξει ότι υπάρχει στατιστικώς σημαντική θετική σχέση μεταξύ της επιμεριστικής ηγεσίας (η ηγεσία που διαμοιράζεται και ασκείται μεταξύ πολλών) από τη μια και την ονομαζόμενη «ακαδημαϊκή αισιοδοξία» των εκπαιδευτικών (η αίσθηση των εκπαιδευτικών ότι μπορούν να καταφέρουν σχεδόν τα πάντα στον ακαδημαϊκό τους χώρο έχοντας εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και τις ικανότητές τους, δηλαδή την αίσθηση της αυτοεπάρκειάς τους).<br />2.Ένας Δήμος ζητά από τον Δ/ντή του σχολείου να του χορηγήσει απλά δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των μαθητών του σχολείου (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, αριθμό τηλεφώνου, ιθαγένεια), προκειμένου να τους προσφέρει δωρεάν ασφαλιστική κάλυψη από ιδιωτική εταιρεία. <br /><br />Θα ήθελα την άποψή σας για τις παραπάνω περιπτώσεις<br />Ευχαριστώ<br />ΔΡΟΜΕΑΣAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-80646576010537473582011-07-07T17:27:20.374+03:002011-07-07T17:27:20.374+03:00Παρακαλώ δείτε και αυτό.
<<Μετά την ανάληψη ...Παρακαλώ δείτε και αυτό.<br /><<Μετά την ανάληψη υπηρεσίας ως Δ/ντής σχολείου ποιες είναι οι πρώτες ενέργειες που θα κάνετε;(αναλαμβάνετε σχολείο πρώτης προτίμησης)<br />Ευχαριστώ για τη βοήθεια.ΕΛΕΝΗnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-20571542032104464872011-07-07T11:48:10.111+03:002011-07-07T11:48:10.111+03:00Μελέτη Περίπτωσης
Η διεθνής εμπειρία από την ανάπτ...Μελέτη Περίπτωσης<br />Η διεθνής εμπειρία από την ανάπτυξη συστημάτων συλλογικής εσωτερικής αξιολόγησης (αυτοαξιολόγησης) έχει υποδείξει τα σημαντικά πλεονεκτήματα αυτής της μορφής αξιολόγησης. Ως διευθυντής σχολικής μονάδας επιθυμείτε να εισάγετε τον θεσμό της αυτοαξιολόγησης. Η αντίσταση που προβάλουν οι εκπαιδευτικοί είναι εξαιρετικά έντονη και πολλές φορές ακραία. Μόνο τρεις από τους 12 εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στο σχολείο έχουν θετική άποψη για την αυτοαξιολόγηση.<br />Απάντηση: Γι' αυτούς που βλέπουν θετικά την αυτοξιολόγηση βρήκα ένα άρθρο όπου μπορείτε να εξάγετε πολύ ενδιαφέροντα επιχειρήματα υπέρ αυτής, τα οποία θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε πιθανόν για να πείσετε τους εκπαιδευτικούς στο σχολείο σας. Το μοιράζομαι μαζί σας:<br />http://athena.pi.ac.cy/2005/erevna/erevna_evaluation.pdf (Μ.Μ)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-6860838031291884532011-07-07T10:23:45.095+03:002011-07-07T10:23:45.095+03:00Όσον αφορά την εγγραφή Ρομά: α)Όταν δεν έχουν κάνε...Όσον αφορά την εγγραφή Ρομά: α)Όταν δεν έχουν κάνει τα εμβόλια, εγγράφονται αλλά ο διευθυντής φροντίζει να εμβολιαστούν εντός 15 ημερών β)Όταν δεν έχουν πιστοποιητικό μόνιμης κατοικίας πάλι εγγράφονται και τους ζητείται να προσκομίσουν το πιστοποιητικό σε εύλογο χρονικό διάστημα.Για περισσότερες λεπτομέρειες εγκύκλιος 11684/Γ1 10-9-2008. ΝατάσαAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-14832319209031831362011-07-06T17:52:46.774+03:002011-07-06T17:52:46.774+03:00Είστε διευθυντής σε σχολείο και σας κατατίθενται ο...Είστε διευθυντής σε σχολείο και σας κατατίθενται οι ακόλουθες έγγραφες αιτήσεις:<br />Α) Αίτηση γονέα για χορήγηση αντιγράφου των πρακτικών συνεδρίασης του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου σας <br />Β) Αίτηση εκπαιδευτικού του σχολείου για χορήγηση αντιγράφου των πρακτικών συνεδρίασης του συλλόγου διδασκόντων <br />Γ) Αίτηση γονέα για χορήγηση της βαθμολογίας άλλου μαθητή <br /><br />Απάντηση: Στις δύο πρώτες περιπτώσεις και εφόσον υπάρχει έννομο συμφέρον ο Δ/ντής υποχρεούται να εκδώσει αντίγραφο των πρακτικών του συλλόγου διδασκόντων, καθόσον αυτό δεν αντιτάσσεται στο δικαίωμα των πολιτών να λαμβάνουν γνώση των διοικητικών εγγράφων, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Ν. 2690/1999. Στην τρίτη όμως περίπτωση πρέπει να αρνηθεί διότι η αίτηση του γονέα είναι προδήλως παράνομη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-32193754140513824122011-07-05T14:07:54.546+03:002011-07-05T14:07:54.546+03:00παει λοιπον κι αυτο...την εδωσα(οικειοθελεστατα) τ...παει λοιπον κι αυτο...την εδωσα(οικειοθελεστατα) τη συνεντευξη...μου εμεινε ομως μια απορια: μονο γιατη μελετη περιπτωσης γινεται η διαδικασια;αυτο που λεει για την προετοιμασια του φακελου και την παρουσιαση απο μελος του συμβουλιου κλπ δεν προβλεπεται για φετος ή γινεται απουσια του υποψηφιου;ποια η εμπειρια των αλλων συναδελφων; Α, να μην ξεχασω: μελετη περιπτωσης=μπλα,μπλα,μπλα "θελουμε τους γονεις εξω απο το σχολειο η οχι", διευκρινιστικη ερωτηση: ειναι απαραιτητη προϋποθεσηη συνεργαια τωνγονεωνγια να λειτουργησει το σχολειο; ερωτηση bonus:αν ερθει γονιος στην αρχη της χρονιας με εγγραφη καταγγελια/αναφορα προς εκπαιδευτικο,πως χειριζεστε το θεμα;καμια ερωτηση απο τα μελη του συμβουλιου, ολες απο την προεδρο. καλη επιτυχια μας, καλοκουραγιο στα μελη των ΠΥΣΠΕ.<br />Ελενη ΔαμιανουAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-71243755170231490602011-07-05T10:59:53.909+03:002011-07-05T10:59:53.909+03:00Ο Υποδιευθυντής του σχολείου σας κάνει δημόσια κρι...Ο Υποδιευθυντής του σχολείου σας κάνει δημόσια κριτική αναφέροντας ότι παραμελείτε τα καθήκοντά σας επειδή δεν τον ενημερώνετε για όσες ημέρες δεν παρουσιάζεστε στο σχολείο.<br /><br />Διπλό φάουλ … Και του Διευθυντή που δεν ενημερώνει για την απουσία του αλλά και του Υποδιευθυντή αφού σύμφωνα με το Δημοσιουπαλληλικό κώδικα η άσκηση κριτικής των πράξεων της προϊσταμένης αρχής που γίνεται δημοσίως, γραπτώς ή προφορικώς, αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμαΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ https://www.blogger.com/profile/16098002630582498065noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8364565431850576179.post-66970798380242725212011-07-05T10:59:18.932+03:002011-07-05T10:59:18.932+03:00Ο Διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων ενός σχολε...Ο Διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων ενός σχολείου κατόπιν έντονων διαφωνιών για το χωρισμό/κατανομή των τάξεων (Σεπτέμβριος) ενόψει του νέου σχολικού έτους αποφάσισαν να προβούν σε κλήρωση.<br /><br />Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Φ.353.1/324/105657/Δ1 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ. Β/16-10-2002) αναφέρει στο άρθρο 39 παρ 15 : «Όταν ο Σύλλογος, για οποιονδήποτε λόγο, αδυνατεί να αναθέσει στους εκπαιδευτικούς τη διδασκαλία μαθημάτων ή την κατανομή τάξεων και τμημάτων, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής του σχολείου σε συνεργασία με τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο.»ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ https://www.blogger.com/profile/16098002630582498065noreply@blogger.com