Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Περί "ευαίσθητων" προσωπικών δεδομένων ο λόγος

Έχω στα χέρια μου - στο σκληρό δίσκο είναι η σωστή έκφραση- τους πίνακες με τις αξιολογικές μονάδες των υποψηφίων Δ/ντών Εκπαίδευσης Π.Ε& Δ.Ε.
Σεβόμενος τα προσωπικά δεδομένα, όταν μάλιστα είναι και «ευαίσθητα», δεν τoυς δημοσιεύω διατυπώνοντας παράλληλα την ένστασή μου…

Τη στιγμή που η μισή Ελλάδα γνωρίζει τους πίνακες από την κοινοποίηση στους υποψηφίους αλλά και μέσω διαρροών από γνωστούς, φίλους και λοιπούς συγγενείς… γιατί να μην τους μάθει και η άλλη μισή;

Προχωρώ και παραπέρα.

Αν το Υπουργείο θέλει πραγματικά την διαφάνεια και την αξιοκρατία , λέξεις τις οποίες διαβάζω στο χθεσινό δελτίο Τύπου, θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να δημοσιεύσει τα βιογραφικά όλων των υποψηφίων. Και δεν εννοώ την οικογενειακή κατάσταση, την υγεία, τις πολιτικές και θρησκευτικές πεποιθήσεις ή …το τι κάνει στην κρεβατοκάμαρά του ο καθένας.
Αυτά φυσικά και είναι προσωπικά δεδομένα τα οποία θα πρέπει να διαφυλάσσονται ως κόρη οφθαλμού.
Το να γνωρίζουμε όμως με κάθε λεπτομέρεια το πότε και το πού των τυπικών προσόντων, των σπουδών, των πτυχίων , των μεταπτυχιακών, των διδακτορικών , των δημοσιεύσεων, της συγγραφικής δράσης, της εκπαιδευτικής προυπηρεσίας ή της άσκησης διοικητικού και καθοδηγητικού έργου των εν δυνάμει Στελεχών Εκπαίδευσης το θεωρώ αυτονόητο.
Δε θα αναλύσω το γιατί της πρότασης.Όλοι όσοι συμμετέχουν ή έχουν συμμετάσχει σε διαδικασίες επιλογών είτε ως κριτές είτε ως κρινόμενοι το καταλαβαίνουν.

Τέλος πάντων.

Αφού το Υπουργείο δε δημοσιεύει τους πίνακες θα το μιμηθώ. Και για να μη βρω κανένα μπελά –κυρίως γι΄ αυτό- θα τους κρατήσω στον υπολογιστή μου για μελέτη και προσωπική χρήση.

Σε όσους όμως με ρωτούν γιατί δεν τους δημοσιεύω την απάντηση την έχω έτοιμη...

Λόγω ευαίσθητων –πολύ ευαίσθητων- προσωπικών δεδομένων φυσικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια: